RFتراپی چیست و چه مزایا و کاربردی دارد؟

فیزیوتراپی تراپیا: آراف یکی دیگر از روش‌ها و درمان‌های به‌روز است که با امواج رادیویی به بافت‌های بدن کمک می‌کند تا بسیاری از عوارض و مشکلات پوستی بهبود یابند. درواقع با این امواج می‌توان به جوانسازی پوست کمک کرد.

فیزیوتراپی تراپیا:

آراف یکی دیگر از روش‌ها و درمان‌های به‌روز است که با امواج رادیویی به بافت‌های بدن کمک می‌کند تا بسیاری از عوارض و مشکلات پوستی بهبود یابند. درواقع با این امواج می‌توان به جوانسازی پوست کمک کرد. همچنین این روش بدون هیچ‌گونه اشعه‌ای می‌تواند کلاژن‌های پوست را بازسازی کند. در ادامه به تشریح این تکنولوژی می‌پردازیم و مزایای آن را بازگو می‌کنیم.

  آراف یک تکنولوژی جدیدی است که با  عبور امواج رادیویی در بافت‌های بدن، سبب نوسان مولکول‌ها با فرکانس بالا و چرخش مولکول‌های دوقطبی در بافت می‌شود. با این کار اعمال یک تحریک مکانیکی میکرونی به فیبرهای تکنولوژی کلاژن و الاستین موجود  و تحریک و انقباض آنها و در ادامه روند درمان موجب برگشت استحکام و انعطاف‌پذیری آنها می‌شود.

این اتفاقات سبب تولید گرما در درون موضع عبور امواج شده به‌ طوری که کاربر می‌تواند بدون آسیب رساندن به سطح پوست، میزان گرما و عمق تقریبی تمرکز آن گرما را به دلخواه تنظیم کند. این کار ضمن اعمال تحریک حرارتی به فیبرهای کلاژن و الاستین موجود و تحریک شروع یک مرحله التهابی، منجر به تحریک فرایند تولید کلاژن تازه و ایجاد ساختار پایه جدید برای پوست به مدت حداکثر 6 ماه می‌شود. انواع مختلف جدید RF را براساس یک قطبی یا چند قطبی بودن یا استفاده از الکترودهایی با سوزن‌های متعدد تقسیم می‌کنند.

 تکنیک آراف با استفاده از انرژی رادیو فرکوئنسی با درد قابل تحملی گرمای مناسبی را در پوست ایجاد می‌کند که بلافاصله پوست صاف و سفت می‌شود، درواقع تنها بعد از یک‌بار درمان، سفتی پوست را می‌توان مشاهده کرد. این تکنولوژی از نظر علم پزشکی ثابت شده که در انواع پوست‌ها می‌تواند کلاژن‌ها را بازسازی کند و سبب سفتی و قوام پوست شده و بافت پوست را تماما بهبود می‌بخشد.RF  با تکنیک جدید و بالای خود بافت‌های سطحی و عمیق را همزمان تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و باعث انقباض آنها می‌شود. از این رو تمام انرژی را به بهترین و سریع‌ترین نتیجه ممکن به کار می‌برد تا نتیجه درمانی مطمئن‌تر با اثر قابل مشاهده فوری پس از اولین درمان شکل گیرد.

فیزیوتراپی تراپیا:

در عصر جدید، بیشتر خدمات مورد نیازمان به شیوه ای مدرن تامین می شود؛ دیگر نیازی به حضور فیزیکی در فروشگاه ها نداریم و با تنها با چند کلیک ساده، محصول مورد نظرمان را درب منزل تحویل می گیریم. در همین جهت، سامانه های آنلاین پزشکی مدت کوتاهی است که در کشورمان شروع به خدمات رسانی نموده اند؛ ما نیز به عنوان بخشی از مجموعه پزشکی و سلامت کشور، تراپیا (TERAPIA) را بنا نهادیم تا با همکاری پزشکان و متخصصان این امر، خدمات فیزیوتراپی و ارتوپدی در منزل و محل کار را برایتان ارائه دهیم.

آدرس: تهران – شهرک غرب – خیابان درختی– خیابان حافظی – ساختمان مروا – طبقه ٣

شماره های تماس:

02188071198

09129428014

09379819219

وب سایت

تلگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ