دکتر حمیدرضا وفایی: بایدها و نبایدهای لیپوماتیک

برای لاغر شدن به دنبالی روشی مطمئن اما سریع هستید؟! با جراحی لیپوماتیک، لاغر شوید

 
قبل از انجام جراحی لیپوماتیک افراد باید به نکاتی آگاه باشند. اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که لیپوماتیک در افراد با شاخص توده بدنی بالای 40 نباید انجام شود و این بیماران باید تحت جراحی های ضد چاقی قرار بگیرند مثل اسلیو یا بای پس معده! همچنین لیپوماتیک در بیماران مبتلا به مشکلات انعقادی خون مانند بیماری هموفیلی، ممنوع بوده و نباید انجام شود. در ضمن افرادی که مبتلا به نقص سیستم ایمنی، مانند دیابت شدید بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس هستند، لیپوماتیک نباید انجام دهند و حتما نیاز به مشاوره با متخصص مربوطه دارند. همچنین افرادی که نارسایی قلبی دارند لیپوماتیک نمی توانند انجام دهند.

اما کاندیدهای مناسب این جراحی، چه افرادی با چه شرایطی هستند؟

لیپوماتیک در افراد با چاقی موضعی شکم ، ران ها، پهلوها، غبغب، بازوها و در افرادی که دچار چاقی مفرط نیستند و شاخص توده بدنی آنها زیر 40 است قابل انجام است.

آیا خانمی که عمل لیپوماتیک انجام داده است، می تواند باردار شود؟

 لیپوماتیک نه تنها منعی جهت بارداری های آینده ندارد  بلکه باتغییر سایز و کاهش حجم چربی ها به تنظیم هورمونی فرد کمک کرده و دوران بارداری و زایمان فرد بسیار راحت تر خواهد بود.

آیا بعد از انجام لیپوماتیک، باید استراحت مطلق داشت؟

استراحت مطلق بعد از عمل جراحی لیپوماتیک بی معنی بوده و بیمار باید  بلافاصله بعد از برطرف شدن علائم بی حسی  یا بی هوشی  حرکت را شروع کرده که هم به خروج ترشحات خون آبه ای کمک کرده و هم ریسک ایجاد لخته در اندام تحتانی را کاهش می دهد.

چقدر بعد از انجام لیپوماتیک، فرد کاهش وزن پیدا می کند؟

به این نکته باید توجه داشته باشید که لیپوماتیک بیشتر کاهش سایز می دهد تا کاهش وزن!  نکته مهم تر این است که پس از عمل جراحی نیاز به رژیم غذایی سالم و ورزش منظم است.

بعد از انجام لیپوماتیک ممکن است وزن برگردد؟

در مناطقی که لیپوماتیک  انجام می شود احتمال بازگشت چاقی بسیار اندک است چون با تخلیه سلول های چربی، سلولی برای افزایش حجم وجود ندارد و اگر فرد دچار چاقی شود در مناطقی که لیپوماتیک انجام نشده تجمع چربی ایجاد خواهد شد.

دکتر حمیدرضا وفایی متخصص جراحی زیبایی:

جراحی پلاستیک آمیزه ای از علم، هنر و توانمندی جراح است. دکتر حمیدرضا وفایی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده‌ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه، جراحی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:

02126765331

09109505447

آدرس: تهران-سعادت آباد- میدان کاج-ابتدای سرو شرقی-جنب بانک ملی-ساختمان پزشکان کاج-طبقه همکف

آدرس سایت


  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ