روش‌های جوانسازی پوست و نتایج آن

کلینیک خانه سفید: با بالا رفتن سن و گذشت زمان پوست به‌تدریج شادابی خود را از دست می‌دهد، اما می‌توان با روش‌های گوناگونی به کند کردن این روند کمک کرد.

کلینیک خانه سفید:

با بالا رفتن سن و گذشت زمان پوست به‌تدریج شادابی خود را از دست می‌دهد، اما می‌توان با روش‌های گوناگونی به کند کردن این روند کمک کرد. متخصصان برای جوانسازی و بهبود مشکلات پوستی از روش‌های آر‌اف فرکشنال میکرونیدل، لیزر فرکشنال CO2 و آراف کونتراج استفاده می‌کنند. در این بین آنها روش آر‌اف فرکشنال میکرونیدل را به‌عنوان بهترین و نخستین درمان معرفی می‌کنند. چون این روش بدون عارضه و زخم و خونریزی و کم‌دردتر است و بلافاصله پس از درمان نتایج چشمگیرش را می‌توان دید. همچنین احتمال تغییر رنگ پوست یا عفونت وجود ندارد. دوره درمان و ترمیم در این روش کوتاه بوده و التهاب و قرمزی پوست هم بعد از چند ساعت برطرف می‌شود.

در روش آراف فرکشنال میکرونیدل؛ لیفتینگ و درمان شلی پوست، درمان چین و چروک، بسته شدن منافذ باز پوست، جوانسازی و روشن و شفاف‌سازی پوست، از بین بردن خطوط بارداری و… انجام می‌پذیرد.

در روش لیزر فرکشنال CO2 نیز که روشی جدید در درمان مشکلات و آسیب‌های پوستی است از یک منبع لیزری ایجاد می‌شود. می‌توان گفت این روش بهترین روش غیرجراحی، برای از بین بردن چین و چروک و صاف کردن ناهمواری‌های پوست صورت است. کاهش لک‌های پوستی، جوانسازی اطراف چشم، بستن منافذ باز پوست و… از مزایای این روش است.

در روش سوم که آراف کونتراج نام دارد از امواج رادیو فرکوئنسی و ایجاد گرمای مناسب و انرژی متمرکز استفاده می‌شود. در این روش فرد هیچ دردی حس نمی‌کند و بلافاصله پوستش صاف و سفت می‌شود.

نکته مهم در این روش این است که از هیچ اشعه‌ای استفاده نمی‌شود و فقط از طریق گرم کردن بافت زیر پوست بازسازی کلاژن‌ها و درنتیجه سفتی و قوام پوست حاصل می‌شود.

در نتیجه باید گفت که برای انجام تمام روش‌های جوانسازی پوست افراد باید تحت‌نظر پزشکی متخصص و متبحر بروند تا او باتوجه به شرایط فرد و نوع پوست و سن و… روشی مناسب را برای بیمار انتخاب کند.

کلینیک خانه سفید:

کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر خانه سفید از پیشگامان مراکز لیزرهای پوست درایران بوده و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده است. موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود. یکی دیگر از ویژگی های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی آخرین روش های درمانی و زیبایی برای پزشکان است. علاوه بر این تمامی پرسنل دوره های لازم را دیده و همچنین ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی و باز آموزی هستند. پرسنل خانه سفید بسیار علاقمند به فراگیری تکنیک های جدید و تکامل توانمندی های خود هستند که خود یکی از عوامل دیگر برتری این کلینیک می تواند باشد.

 آدرس: تهران- دستگردی غربی (ظفر غربی)- بین جردن و ولیعصر- پلاک ۳۲۱ 

02188670647
02188670648
02188670649

وب سایت

اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ