لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

کلینیک خانه سفید: لیزر موهای زائد برای کاهش و رفع موهای زائد است که مانع رویش دوباره موها شده و فولیکول‌های مو را از بین می‌برد.

کلینیک خانه سفید:

لیزر موهای زائد برای کاهش و رفع موهای زائد است که مانع رویش دوباره موها شده و فولیکول‌های مو را از بین می‌برد. از بین بردن موهای زائد  به وسیله لیزر انجام می‌شود که در این روش موهای زائد را تحت تابش نور لیزر قرار می‌دهند تا فولیکول‌های آن کاملا نابود شوند. البته بسیار مهم است که باتوجه به رنگ پوست و ضخامت مو دستگاه را تنظیم کرده و فولیکول مو را هدف قرار می‌دهند تا از بین برود. نور لیزر در زمان کوتاهی با شدت بالا روی پوست تابیده می‌شود و همزمان فولیکول‌های مو تخریب می‌شوند. لیزر نوری تک‌رنگ و تک‌طول موج است. در این روش نور لیزر عمدتا جذب رنگدانه ملانینی که در موها به فراوانی یافت می‌شود، شده و سبب تخریب سلول‌های سازنده مو می‌شود. هر قدر مو ضخیم‌تر و مشکی‌تر باشد ملانین بیشتری دارد، در نتیجه نور لیزر را بهتر جذب کرده و به همین دلیل راحت‌تر از بین می‌رود. در عین حال چون ملانین در خود پوست هم وجود دارد هر چه مقدار آن کمتر باشد، یعنی بیمار پوست سفیدتری داشته باشد، انرژی کمتری در پوست جذب شده و احتمال سوختگی ناشی از لیزر مو کمتر می‌شود.

از بین بردن دائمی موهای زائد هنگامی که توسط اشخاص متخصص باتجربه، دستگاه‌های مطمئن و… انجام شود، کاملا بی‌خطر است و هیچ‌گونه آسیبی به پوست وارد نمی‌کند و تنها فولیکول‌های مو از بین می‌روند.

می‌توان گفت مدت زمانی که در درمان موهای زائد طول می‌کشد تا به نتیجه مطلوب دست یابید به طور میانگین بین 6 تا 8 جلسه است که این زمان بستگی به نوع پوست، رنگ و ضخامت مو و مرحله رشد مو دارد. پزشک معالج بهترین و مناسب‌ترین برنامه درمانی را برای فرد درنظر خواهد گرفت.

طبق توصیه پزشکان معمولا قبل از لیزر موهای زائد، ناحیه موردنظر را فقط با تیغ اصلاح می‌کنند تا تمام موها در مرحله رشد هماهنگی قرار بگیرند. این کار باعث می‌شود تا نتیجه‌ بهتری حاصل شود.

بعد از درمان و قبل از درمان موهای زائد طبق عمل‌ها و خدمات دیگر باید به نکات و مواردی توجه شود که همه افراد باید رعایت کنند. همچنین بهتر است تا دو ماه قبل و بعد از عمل با لیزر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید جدا پرهیز شود.

کلینیک خانه سفید:

کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر خانه سفید از پیشگامان مراکز لیزرهای پوست درایران بوده و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده است. موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود. یکی دیگر از ویژگی های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی آخرین روش های درمانی و زیبایی برای پزشکان است. علاوه بر این تمامی پرسنل دوره های لازم را دیده و همچنین ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی و باز آموزی هستند. پرسنل خانه سفید بسیار علاقمند به فراگیری تکنیک های جدید و تکامل توانمندی های خود هستند که خود یکی از عوامل دیگر برتری این کلینیک می تواند باشد.

 آدرس: تهران- دستگردی غربی (ظفر غربی)- بین جردن و ولیعصر- پلاک ۳۲۱ 

02188670647
02188670648
02188670649

وب سایت

اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ