آیا واقعاً میکرودرم ابریژن پوست را جوان می کند؟

کلینیک خانه سفید: یکی دیگر از روش‌های پاکسازی و جوانسازی پوست میکرودرم ابریژن است که بدون جراحی، سلول‌های مرده روی پوست را از بین می‌برد و پوست را پاکسازی کرده و موجب افزایش تولید کلاژن پوست می‌شود.

کلینیک خانه سفید:

یکی دیگر از روش‌های پاکسازی و جوانسازی پوست میکرودرم ابریژن است که بدون جراحی، سلول‌های مرده روی پوست را از بین می‌برد و پوست را پاکسازی کرده و موجب افزایش تولید کلاژن پوست می‌شود. با میکرودرم ابریژن پوست‌های چرب و مات و منافذ بسته پوست و جای جوش‌ها و خط‌های ریز پوستی را می‌توان بهبود بخشید.

در روش میکرودرم ابریژن با پودر اکسید آلومینیوم که یک ماده معدنی بی‌ضرر است به‌وسیله دستگاهی روی کل پوست را می‌پوشانند و دوباره توسط دستگاه از روی پوست مکیده می‌شود. چون این پودر دارای کریستال‌های ریزی است باعث سایش پوست می‌شود و بافت‌های مرده پوست را از بین می‌برد و پوست دوباره به ترمیم خود ادامه می‌دهد. در این عمل عارضه یا مشکل خاصی دیده نمی‌شود فقط ممکن است پوست صورت تا یک روز قرمز شود.

میکرودرم ابریژن را می‌توان علاوه بر صورت، برای اصلاح ضایعات گردن، بازوها، پشت دست‌ها و نیز برای کسانی که پوستی تیره دارند و لایه‌برداری شیمیایی نمی‌توانند انجام دهند، به کار برد.

نکته مهم در میکرودرم ابریژن این است که برای انجام این روش نیاز به آمادگی‌های قبلی یا استفاده از بیهوشی یا بی‌حس‌کنندهای موضعی نیست و بعد از انجام آن هم درد و ناراحتی و مشکلی وجود ندارد و نیازی به استراحت هم نیست.

میکرودرم ابریژن در تمام پوست‌ها قابل استفاده است و در هر طیف رنگی پوست می‌توان از این روش برای درمان و جوانسازی استفاده کرد. از دیگر موارد استفاده از میکرودرم ابریژن می‌توان به برطرف کردن فرورفتگی‌های جوش‌ها و آکنه‌ها و آبله‌مرغان، درمان چروک‌های سطحی و کم‌عمق پوست، لک‌های پیری که توسط نور آفتاب به وجود آمده یا در سنین بالا در پوست‌های روشن دیده می‌شود، کمرنگ یا محو کردن لک‌های بارداری یا ملاسما، کوچک کردن منافذ پوستی، برطرف کردن تاتو یا خالکوبی‌های سطحی پوست، تمیز کردن پوست و از بین بردن جوش‌های سرسیاه، درمان ترک‌های پوستی در زمان بارداری یا چاقی و بلوغ، درمان چروک‌های ناحیه گردن و… را می‌توان نام برد. 

لازم به یادآوری است که چروک‌های خیلی عمیق را نمی‌توان با این روش درمان کرد ولی قوام کلی پوست بعد از چند جلسه بهتر می‌شود و پوست شفاف‌تر و محکم‌تر خواهد شد.

کلینیک خانه سفید:

کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر خانه سفید از پیشگامان مراکز لیزرهای پوست درایران بوده و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده است. موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود. یکی دیگر از ویژگی های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی آخرین روش های درمانی و زیبایی برای پزشکان است. علاوه بر این تمامی پرسنل دوره های لازم را دیده و همچنین ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی و باز آموزی هستند. پرسنل خانه سفید بسیار علاقمند به فراگیری تکنیک های جدید و تکامل توانمندی های خود هستند که خود یکی از عوامل دیگر برتری این کلینیک می تواند باشد.

 آدرس: تهران- دستگردی غربی (ظفر غربی)- بین جردن و ولیعصر- پلاک ۳۲۱ 

02188670647
02188670648
02188670649

وب سایت

اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ