معجزه کلمات در رژیم لاغری را می دانید ؟

ترفندهایی ساده برای تناسب اندام

شک نکنید که حفظ تناسب اندام، نیاز به اراده قوی دارد. اول از همه، شما باید واقعا بخواهید موفق شوید، بدون این میل، پیش از آن که فرصت استفاده از انگیزه را داشته باشید، نابود می شود. اگر تجربه اسب سواری داشته باشید، حتما می دانید که این شما هستید که باید او را کنترل کنید، وگرنه حیوان به هر سمتی که بخواهد، شما را می برد؛ زیرا زورش از شما خیلی بیشتر است و اگر به او اجازه دهید که راه خودش را برود، ممکن است نتوانید او را برگردانید. این همان اتفاقی است که در مورد مهار کردن انگیزه شما رخ می دهد.این انگیزه خیلی بزرگ تر از آن است که شما تصور کنید و اگر بگذارید راه خودش را برود، ممکن است برای همیشه شما را ترک کند! برای مهار قدرت و دستیابی به موفقیت، باید انگیزه خود را در دست بگیرید و برنامه ای بچینید که جرقه محرک را برای شما به یک موتور قوی تبدیل کند.

مهار قدرت برای موفقیت : هر انگیزه ای که برای تناسب اندام داشته باشید، باید آن را در معرض آزمایش قرار دهید. واقعا برای دستیابی به هدف، چقدر حاضرید پیش بروید؟ چه انتظاری از خود دارید و فکر می کنید دستیابی به این هدف، چقدر طول می کشد؟مهار قدرت برای موفقیت غیر ممکن نیست؛ آدم های موفق همیشه همین کار را انجام می دهند. آن ها یک ایده را مطرح می کنند، آن را در ذهن می پرورانند، برنامه ریزی می کنند، امکان اجرایی شدنش را بررسی کرده و برای دستیابی به آن با سرعت هرچه تمام تر حرکت می کنند. این همان کاری است که باید برای تناسب اندام تان انجام دهید. بهترین شیوه برای کاهش وزن، برنامه غذایی است که برای همه عمر بتوانید از آن پیروی کنید، البته برنامه ورزشی هم لازم دارید که اجرای همیشگی اش برای تان امکان پذیر باشد. انگیزه تان را جمع کنید و با یک برنامه جامع تناسب اندام که با توجه به جنسیت شما تنظیم شده، پیش بروید.

خودتان را تشویق کنید : وقتی به یک برنامه غذایی موفقیت آمیز دست پیدا کردید، تشویق و تایید بهترین پیش غذا برای مغز شما به شمار می آید. همه ما می دانیم که مغز نقش بسیار بزرگی در بیشتر عادات ما به پرخوری یا خوردن غذاهای ناسالم بازی می کند. برای همین است که تصدیق موفقیت، نقش بزرگی در برنامه تناسب اندام بازی می کند. وقتی سر سپرده بدن تان باشید، اعلام موفقیت می تواند شما را به اهداف تناسب اندام و کاهش وزن بیش از پیش نزدیک کند. اگر هر روز در مورد موفقیت خود صحبت کرده و به بدن تان انرژی مثبت بدهید، بهترین کمک را به پیشرفت خود کرده اید. وقتی می خواهید وزن کم کنید یا هر کار دیگری برای بهبود سبک زندگی خود انجام دهید، تصدیق و تایید می تواند مسیر و آهنگ حرکت را برای پیروی ذهن تنظیم کند.

معجزه جمله های تاکیدی در تناسب اندام! یک راهکار ساده که کوچک ترین خرجی هم برای تان ندارد، جمله های تاکیدی است که نتیجه ای چند برابر به شما باز می گرداند.البته همه این حرف ها به شرطی موثر است که شما به آن ایمان داشته باشید. قبل از انتخاب جمله تاکیدی که می خواهید بگویید، به احساس تان فکر کنید. تنها گفتن یک جمله تاکیدی نمی تواند مفید واقع شود، شما باید به قدرت آن اطمینان کامل داشته باشید تا اتفاق بیفتد. باید مصمم باشید که با یک جمله، واقعیت را بسازید.در صورتی که به خوردن غذاهای ناسالم و چرب عادت کرده اید یا همیشه پرخوری می کنید، سعی کنید به مرور زمان این موارد غذایی را از برنامه غذایی خود حذف کنید. از جمله های تاکیدی استفاده کنید تا بتوانید بر این هوس ها غلبه کنید!باور کنید که مصرف غذاهای سالم اصلا سخت نیست و اساس موفقیت شما در برنامه تناسب اندام و کاهش وزن، همین است.از این به بعد، این ها اصول غیرقابل تغییر شما هستند:

از خوردن غذاهای سالم لذت می برم.

وقتی سیر می شوم، دست از خوردن می کشم.

در مصرف نمک زیاده روی نمی کنم.

در هر وعده غذایی ام از پروتئین ها استفاده می کنم.

مراقب مقدار مصرفی قندوشکرم هستم.

غذاهای سرخ کردنی نمی خورم.

چربی غذاهای سرخ کردنی برای من، اصلا لذت بخش نیست.

نوشیدنی های بدون شکر و بدون گاز برای من بی نظیر هستند.

من مصرف نان، برنج و سایر مواد نشاسته ای را به حداقل می رسانم.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ