بهترین قطارهای ایران برای سفرهای داخلی کدام ها هستند؟

zahra
سفر با قطار به هر مقصدی که باشد، هم بسیار جذاب است و هم به صورت عجیبی خاطره انگیز.

سفر با قطار به هر مقصدی که باشد، هم بسیار جذاب است و هم به صورت عجیبی خاطره انگیز. 
همه ما تجربه ی سفری با قطار را داریم که هنوز هم گه‌گداری به یاد آن بیفتیم. امروزه می توانید تا با استفاده از قطار به هر کجایی که می خواهید سفر کنید و از اوقات خاصی که تنها در سفر با قطار برای شما پیش می آید، لذت ببرید. دیدن مناظر بیرون از پس پنجره های یک قطار، گذراندن وقت با همسفران و حتی آشنا شدن با افراد جدید در خلال سفر با قطار از جمله دستاوردهایی است که می توانید تنها از سفر با قطار به دست آورید. 

گاهی که مقصد دور است و زمان بیشتری را می طلبد که در راه باشید، انتخاب و خرید بلیط هواپیما با امکانات کامل که بتواند خواسته های شما را در طول سفر تامین نماید، یکی از کارهایی است که زمینه ساز سفری خوب و خاطره انگیز برای شما خواهد شد. اما سفر با قطار نیز جذابیت‌های خود را دارد.

ارائه خدمات در قطارهای مختلف متفاوت است. قطارها معمولا در انواع اتوبوسی، کوپه ای و vip برای مسافران وجود دارند که البته ارائه ی خدمات هم به نسبت متفاوت است. برای سفر با قطار در حال حاضر از بین شرکت های مختلف و متنوعی که وجود دارند، شرکت های فدک و رجا هستند. هر کدام از این شرکت ها هم از بهترین قطارهای موجود استفاده می کنند و هم مجموعه ی خدمات کاملی را برای مسافرین خود تدارک دیده اند. هر کدام از این شرکت های ریلی دارای قطارهایی هستند که از لحاظ ارائه ی خدمات حتی به آن ها هتل های مجلل متحرک هم می گویند! دارا بودن امکاناتی همچون: نمایشگر، تخت خواب، دمای قابل تنظیم داخل کوپه، سیستم احضار مهماندار، پذیرایی کامل در انواع و وعده های مختلف، گهواره، روزنامه ی روز، ویلچر، در صورت نیاز هدفون و دیگر خدماتی از این قبیل در این قطارها ارائه می گردد. ضمن این که هر دوی این شرکت ها مسیرهای مسافرتی بسیاری را در برنامه سفرهای خود دارند، حق و حقوق کاملی را برای مسافرین خود قائل می شوند. به هر حال شما به هر کجای ایران که قصد سفر داشته باشیدریال مسی توانید از قطار استفاده نمایید. از شهرهای گرگان، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و اهواز گرفته تا رشت، بندرعباس و بسیاری از مسیرهای دیگر را می توانید تنها با خرید آسان و استفاده از قطارهای این دو شرکت به راحتی و سلامت بروید. 

فوت کوزه گری درست در همین جا پنهان شده است! همیشه انتخاب درست از جایی درست است به داد شما خواهد رسید که بتوانید همه چیز را در بهترین حالت ممکن داشته باشید. 

یکی از بهترین سامانه هایی که شما می توانید به سرعت و سهولت تمام از آن بلیط قطار در مقاصد مختلف و از قطارهای فدک و رجا خریداری نمایید، سایت فروش و رزرو بلیط قطار الی گشت می باشد. تنها کافی است که شما وارد وب سایت الی گشت (https://www.eligasht.com/train) شوید و با کلیک کردن بر روی گزینه ی قطار وارد قسمت رزرو و خرید آنلاین بلیط قطار شوید و با انتخاب مقصد خود، تاریخ سفر، تعداد مسافران بهترین انتخاب ها را از بین قطارهای فدک و رجا در مسیرهای مختلف داشته باشید. شما حتی در این جا می توانید با استفاده از فیلترهای کمکی دیگری همچون گزینه ی نوع مسافر که دست شما را برای این که به طور مثال با همسفران آقا و یا خانم باشید و همچنین فیلتر کوپه ی دربست؛ شما را به بهترین انتخاب برای تنظیم شرایط سفرتان با قطارهای فدک و رجا نزدیک تر می نماید. از این جا به بعد شما با بهترین انتخابتان در زمینه ی خرید بلیط قطار تنها یک کلیک فاصله دارید! دیگر این شما هستید که باید انتخاب کنید و پس از نهایی شدن خریدتان، کوله بار سفر را ببندید. در واقع ما برای این همراه شما هستیم که بتوانید اصلی ترین مقدمات سفر را برای خود از بین بهترین ها انتخاب نمایید. در این جا ما با استفاده و به کارگیری یکی از جامع ترین سیستم های خرید و رزرواسیون آنلاین بلیط قطار می خواهیم تا به شما کمک کنیم که اولین قدم را برای سفر خوب داخلی با بهترین اپراتورهای قطار ریلی در ایران و برای سفرهای داخلی خود با آسودگی خیال بردارید.

منبع : ویرلن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ