رپورتاژ آگهی کسب و کارتان را در رسانه ها منتشر کنید

alikarimi55
رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که در دنیا بیشتر با عنوان محتوای اسپانسر شده و بهترین نوع تبلیغات همسان شناخته می شود یک تکنیک بسیار عالی برای استفاده از پتانسیل های موتور جستجوی گوگل و رسانه های خبری معتبر جهت برندینگ و افزایش فروش است.

  ویرلن راهکار جالب توجهی را در اختیار برند ها و استارت آپ ها قرار داده است تا از پتانسیل های گوگل و خبرگزاری های معتبر ایران برای جذب مشتری استفاده کنند.

با رپورتاژ آگهی به عنوان جدیدترین تکنیک بازاریابی آنلاین و SEO آشنا شوید:

 امروز تکنیک های جدیدی برای برندینگ و بازاریابی وجود دارد که بسیاری از مدیران کسب و کار ها از مزایای آن بی خبر هستند.

فضای اینترنت پتانسیل های فراوانی برای جذب مشتری در اختیار شما قرار میدهد که نسبت به تمامی روش های بازاریابی و تبلیغات سنتی کم هزینه تر ولی موثرتر است. واقعیت این است که اکنون کسب و کار هایی در رقابت پیروز می شوند که نسبت به سایر رقبا به روزتر باشند و توانایی استفاده از تکنولوژی های جدید برای برندسازی، بازاریابی و تبلیغات را داشته باشند.

اما در سال ۲۰۱۹ حضور در فضای اینترنت صرفا به داشتن وب سایت و پیج اینستاگرام خلاصه نمی شود.

اگر مدیر یک برند یا استارت آپ هستید، بهتر است یک وب سایت حرفه ای داشته باشید که بصورت مداوم با مقاله های مفید و مرتبط بروز رسانی می شود و البته در رتبه اول تا سوم نتایج جستجوی گوگل حضوری قدرتمند داشته باشد.

همچنین لازم است همواره برای اطلاع رسانی و برندینگ و همچنین بازاریابی محتوا با رسانه های خبری معتبر همکاری داشته باشید.

 بازاریابی از طریق حضور در رتبه اول گوگل

وب سایت شما باید در جستجوی حداقل ۱۰ کلمه کلیدی مرتبط با فعالیتتان جزو ۳ رتبه اول گوگل باشد.

برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل باید به سئو سایت بطور کامل مسلط باشید و یا با یک سئوکار حرفه ای همکاری کنید.

 شما به یک وب سایت غنی از محتوای مرتبط با تجارتتان نیاز دارید، بنابراین باید برای تولید محتوا برنامه ریزی سالیانه داشته باشید. همچنین لازم است وب سایت شما براساس الگوریتم های موتور جستجوی گوگل طراحی و بهینه سازی شده باشد تا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک مرجع معتبر شناسایی کند.

 اطلاع رسانی و بازاریابی محتوا از طریق انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر

برند شما برای افزایش تعداد مخاطبان باید از رسانه های خبری برای اطلاع رسانی و بازاریابی استفاده کند. درواقع شما باید وارد دنیای روابط عمومی دیجیتال شوید.

برای اینکار با نحوه انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها آشنا شوید.

 رپورتاژ آگهی چیست؟

در ظاهر مانند همین اخباری است که روزانه در خبرگزاری های مختلف مشاهده می کنید. اما درواقع یک خبر تبلیغاتی یا مقاله سفارشی است که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم تلاش میکند ذهن کاربران سایت ها را با برند، محصولات و خدمات شما آشنا کند.

اما انتشار اخبار تبلیغاتی در رسانه های خبری چه ارتباطی با حضور در رتبه اول گوگل دارد؟
اینجاست که وارد دنیای جدید دیجیتال مارکتینگ می شویم.

امروز برندهای بزرگ دنیا از یک تکنیک جدید برای دستیابی به اهداف بزرگ بهترین استفاده را می کنند. به نحوی که هزینه های آن قابل مقایسه با روش های قدیمی بازاریابی و برندینگ نیست.

هزینه انتشار رپورتاژ در رسانه های خبری معتبر یک صدم هزینه تبلیغات تلویزیونی یا بیلبورد های تبلیغاتی هم نیست. حتی رپورتاژ نسبت به روش های به روز تبلیغات اینترنتی مانند تبلیغات کلیکی یا تبلیغات گوگل هم بسیار به صرفه تر و موثر تر است. چرا؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که در دنیا بیشتر با عنوان محتوای اسپانسر شده و بهترین نوع تبلیغات همسان شناخته می شود یک تکنیک بسیار عالی برای استفاده از پتانسیل های موتور جستجوی گوگل و رسانه های خبری معتبر جهت برندینگ و افزایش فروش است.

در این روش که برای اولین بار توسط شرکت ویرلن در ایران ارائه شد برند ها محتوای خبری و تبلیغاتی خود را با هم تلفیق کرده و در قالب رپورتاژ در صفحه اول سایت های خبری معتبر منتشر می کنند. در محتوای رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ ها محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر مرتبط معرفی کرده و مخاطبان را به بازدید وب سایت خود تشویق می کنند.

 اما نکته اصلی که در سئو سایت و دستیابی به رتبه اول گوگل بسیار موثر است هایپرلینک هایی است که در محتوای رپورتاژ آگهی قرار می گیرد.
درواقع برند ها در راستای پروسه سئو سایت خود به دریافت بک لینک های فالو دائمی از سایت های خبری پربازدید نیاز دارند. و رپورتاژ بهترین نوع بک لینک طبیعی را در اختیارشان قرار می دهد. و از آنجایی که خبرگزاری ها و سایت های خبری معتبر اتوریتی بسیار بالایی دارند و این اخبار بصورت دائمی در سایت ها آرشیو می شود، رپورتاژ برترین تکنیک سئو سایت محسوب می شود.
 اگر کمی گیج شده اید زیاد نگران نباشد اما باید بدانید که رپورتاژ آگهی یک تکنیک بسیار حرفه ای و تخصصی است که میتواند کسب و کار شما را متحول کند.


 مروری بر مزایای رپورتاژ آگهی به عنوان موثر ترین و به صرفه ترین روش دیجیتال مارکتینگ:
خرید رپورتاژ آگهی دستیابی به رتبه اول گوگل و برندینگ از طریق رسانه های معتبر را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن میسر می کند.

  1. تیتر خبری رپورتاژ برند شما مانند سایر اخبار در صفحه اول رسانه های خبری معتبر و پربازدید قرار می گیرد و این به معنی قرار گرفتن محتوای مورد نظر شما در مقابل چشمان کاربرانی است که اعتبار بسیاری برای آن خبرگزاری قائل هستند و این به تاثیرگذاری محتوای شما در ذهن مخاطب کمک ارزشمندی می کند.
  2. قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به تمامی روش های بازاریابی و تبلیغات بسیار به صرفه تر است.
  3. هایپرلینک هایی که در محتوای رپورتاژ قرار می گیرد به وب سایت شما یک موتور جت با سوخت دائمی هدیه می کند تا به سرعت به رتبه اول جستجوی گوگل برسد. بالاتر از همه رقبا !
  4. تاثیرگذاری این تکنیک تبلیغاتی بسیار بالاست و بالاترین نرخ تبدیل را دارد.
  5. رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی و بازاریابی دنیاست که موقتی نیست. زیرا محتوای خبری یا مقاله شما بصورت دائمی در سایت منتشر کننده باقی مانده و تاثیر گذاری آن در سئوی سایت شما پایدار و ماندگار است.

 در انتها توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با رپورتاژ آگهی و مطالعه جدید ترین مقالات آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ