زیبایی و جذابیت چهره با کاشت مو و جوانسازی پوست

alikarimi55
بیشتر افراد روی کره زمین زیبایی را در چهره خود می بینند و ترجیح می دهند تا همواره پوستی زیبا و شاداب داشته و ظاهری دلنشین را برای خود رقم بزنند، درست در همین بین ریزش مو و طاسی سر می تواند تمامی این رویا ها را نابود کند. کاشت مو روش مناسبی است که در چنین مواقعی می تواند حلال مشکلات شما باشد.

بیشتر افراد روی کره زمین زیبایی را در چهره خود می بینند و ترجیح می دهند تا همواره پوستی زیبا و شاداب داشته و ظاهری دلنشین را برای خود رقم بزنند، درست در همین بین ریزش مو و طاسی سر می تواند تمامی این رویا ها را نابود کند. کاشت مو روش مناسبی است که در چنین مواقعی می تواند حلال مشکلات شما باشد.

برای بسیاری از افراد داشتن یک خط رویش طبیعی و زیبا همراه با موهای پرپشت پس از کاشت موی طبیعی بسیار جذاب خواهد بود و می تواند رضایت باطنی آن ها را به همراه داشته باشد.

اگر تارهای موی سر شما بسیار نازک و شکننده شده و ریزش شدیدی پیدا کرده است کاشت موی طبیعی مناسب ترین راه حل برای شما خواهد بود که نتایجی دائمی را برای شما به همراه خواهد داشت. اعتماد به نفس شما در گرو انجام صحیح و اصولی پیوند مو می باشد.

دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید بهترین نتایج را از کاشت مو کسب نمایید در وهله اول باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا بتوانید تمامی مراحل قبل تا بعد از کاشت موی طبیعی را به درستی سپری نموده و نتایج باب میل خود را دریافت کنید. این مشورت به شما کمک خواهد کرد تا همه چیز مورد انتظار شما پیش رفته و رضایت کامل داشته باشید.

زیبایی و جذابیت چهره با نتایج شگفت انگیز کاشت مو

کاملا واضح و مبرهن است که هر کسی دوست دارد چهره ای زیبا و جذاب داشته باشد و ریزش مو می تواند تمامی افکار شما را برای زیبایی و جذابیت از بین ببرد! در واقع کاشت مو بر روی ناحیه ی خاصی از پوست سر شما انجام خواهد شد که دچار ریزش شده و جلوه ی طبیعی خود را از دست داده است.

کاشت موی طبیعی به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید خط رویش طبیعی خود را به دست آورده و لذت دائمی ای را تجربه کنید. نتایج حاصل از پیوند مو کاملا دائمی بوده و دیگر دچار ریزش مو نخواهید شد. در واقع می توان ترمیم مو را یک روش ترمیم مو دانست زیرا با استفاده از تار های مو و فولیکول های موی سر شما ترمیم مو انجام شده و نتایج باب میل شما به دست خواهد آمد.

امروز با توجه به استفاده از روشهای جدید تر و تکنولوژی های بروز حتی در حین کاشت موی طبیعی نیز هیچ دردی را احساس نخواهید کرد و هیچ اثری از زخم و اسکار پس از کاشت مو باقی نخواهد ماند در نتیجه خیال شما از بابت زخم و درد کاملا راحت خواهد شد.

کاشت موی طبیعی در مقایسه با روش های سنتی و یا داروهایی که برای رویش مو استفاده می شود بسیار موثر تر خواهند بود زیرا شما در پیوند مو هیچ درد و خونریزی را تجربه نکرده و به دور از هر مشکلی می توانید خط رویش طبیعی خود را به دست آورده و موهایی از جنس طبیعی داشته باشید.

کاندید مناسب برای انجام کاشت مو

محدودیت خاصی برای انجام کاشت مو  وجود ندارد، حتی برخی معتقد هستند که کاشت موی طبیعی فقط برای آقایان است اما این طور نیست. زنان نیز ممکن است دچار ریزش مو شوند و در نتیجه به کاشت مو  نیاز پیدا خواهند کرد. پس توجه داشته باشید که انجام پیوند مو ارتباطی به جنسیت نخواهد داشت.

در حالت کلی پزشکان معتقد هستند که افرادی با شرایط زیر می توانند به عنوان کاندید مناسبی برای کاشت موی طبیعی شناخته شوند.

  • افرادی که سیگار نمی کشند و بیماری های خاصی ندارند.
  • افرادی با بانک موی مناسب که برای کاشت مو استفاده خواهد شد.
  • افرادی با چشم انداز مثبت نسبت به نتایج به دست آمده از کاشت مو.
  • افرادی که به سن قانونی رسیده اند و خط رویش و ریزش موی سر آن ها مشخص شده است.

کاشت مو چگونه و به چه روش هایی انجام می شود!

به بیان ساده در کاشت مو تار های مو و فولیکول های مو که عامل اصلی رشد تارهای مو محسوب می شوند از نواحی مورد نظر که به عنوان بانک مو شناخته می شوند استخراج شده و در مناطقی که ریزش مو دراد قرار خواهند گرفت. روند کلی این کار کاشت موی طبیعی محسوب خواهد شد که البته تمامی این روند زیر نظر پزشکان متخصص و تحت کنترل دستگاه های پیشرفته انجام می گردد.

فولیکول های مویی که برای کاشت مو استفاده می شوند معمولا از ناحیه پشت سر برداشته می شوند، در ابتدا ناحیه بانک مو با داروهای بی حسی موضعی بی حس خواهد شد تا بیمار دردی را احساس نکند سپس با توجه به روش انتخاب شده توسط پزشک متخصص برداشت فولیکول ها برای کاشت موی طبیعی انجام خواهد شد.

تفاوت عمده ای که در روش های پیوند مو وجود دارد به بخش برداشت تار های مو و فولیکول های مورد نیاز برای ترمیم مو مربوط خواهد شد، پزشک متخصص شما ممکن است به یکی از روش های زیر روند کاشت مو را انجام دهد.

 

کاشت مو به روش SUT

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه در تمامی زمینه ها افراد به دنبال روش های مطمئن و قطعی تر و کم درد تری هستند، روش SUT نیز یکی از روش های نوین کاشت موی طبیعی محسوب خواهد شد که به پیوند موی طبیعی رباتیک نیز معروف است، در این روش تمامی روند برداشت فولیکول های مو توسط دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای انجام خواهد شد که باعث شده درد و دوران نقاهت بسیار کوتاه مدتی در انتظار بیماران و مراجعه کنندگان ترمیم مو باشد.

فولیکول های مورد نیاز برای پیوند مو به فاصله از هم برداشت خواهد شد و همین موضوع باعث می شود تا هیچ مشکلی متوجه مراجعه کنندگان نبوده و بدون درد و خونریزی بتوانند کاشت مو را پشت سر گذاشته و از نتایج به دست آمده لذت ببرند.

مزیت های کاشت مو به روش sutبا سایر روش های رایج و سنتی چیست؟

١- انجام پیوند مو تا ۱۴۰۰۰ تار مو در یک جلسه،

 ٢-بدون جراحی و عوارض انجام میشود،

 ٣- تراکم دو الی سه برابری نسبت به سایر روش ها،

 ٤- انجام این تکنیک توسط تیم درمانی و متخصص،

 ٥- طراحی خط رویش و پیوند مو با طرح دلخواه و یا همانند موهای قبل شخص،

 ٦- برداشت گرفت ها توسط دستگاه مخصوص بدون اسیب به بانک موهای فرد و پیوند ان توسط تیم مجرب،

٧- نداشتن دوران نقاهت
 ٨- رسیدگی به کارهای روزمره از فردای روز کاشت مو،

 لازم بذکر است تکنیک SUT هیچ ارتباطی به روش سیفر (safer) نداشته و تماما استریل و تمامی لوازم و موارد مصرفی یک بار مصرف می باشد و این تکنیک جدید به روز شده روش FUE بوده و تمامی عوارض و اشکالات ان تکنیک در این روش برطرف شده است.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از کاشت مو

کاشت مو نیز ماند هر روند زیبایی دیگر ممکن است با عوارض جانبی و خطراتی همراه باشد. حتی عمل های جراحی درمانی نیز عوارض جانبی را در پیش خواهند داشت که البته توسط پزشکان و متخصصان به راحتی کنترل خواهد شد در نتیجه جای هیچ نگرانی برای عوارض جانبی ناشی از پیوند مو وجود نخواهد داشت.

این موارد جزئی از عوارض احتمالی ترمیم مو محسوب خواهند شد که البته به ندرت گزارش شده اند، هرچند این عوارض ممکن است پس از پیوند موی طبیعی رخ دهد اما هیچ تفاوتی در نتایج پیوند مو ایجاد نخواهد شد و باید دقت داشته باشید که تمامی این عوارض احتمالی بوده و حتی در صورت بروز نیز به راحتی توسط پزشک متخصص شما قابل مهار است.

تنها نکته ای که در رابطه با عوارض ناشی از کاشت مو وجود دارد این است که بهترین راه حل برای خلاصی از شر این عوارض انتخاب درست پزشک متخصص برای کاشت موی طبیعی است. پزشک متخصص و تیم متخصص می تواند نقش مهمی را در دوران نقاهت و بهبودی شما پس از پیوند موی طبیعی ایفا نماید.

زیبایی چهره با کاشت ابرو

اگر دچار ریزش ابرو شده اید و به هر دلیلی ابروهای خود را از دست داده اید باید توجه داشته باشید که برای رشد طبیعی ابرو ها تنها روش،  استفاده از کاشت ابرو می باشد. کاشت ابرو با تکنیک جدید کلینیک رنسانس بدون جراحی، درد، خونریزی و … بوده که رشد طبیعی ابرو ها را به افراد هدیه داده و سبب زیبایی ابرو و چهره افراد می شود، ما در این مطلب به در خواست شما عزیزان اشاره ای به کاشت ابرو کردیم تا علاوه بر معرفی آن، بهترین تکنیک به اطلاع شما عزیزان برسانیم

 هزینه های کاشت مو و کاشت ابرو

همواره هزینه یکی از مهمترین نکاتی است که در رابطه با هر کاری مورد توجه قرار خواهد گرفت. این موضوع در رابطه با پیوند مو نیز صدق خواهد کرد و بسیار اند افرادی که به دنبال کاشت مو یا کاشت ابرو ارزان هستند. باید توجه داشته باشید که در جایی که پای سلامتی انسان در میان است بهتر است هزینه به عنوان معیار های حاشیه ای در نظر گرفته شود.

هزینه کاشت ابرو و کاشت مو به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که مهمترین آن ها تخصص تیم پزشکی و محل انجام پیوند موی طبیعی است. تعداد تار های مو کاشته شده در کاشت موی طبیعی و همچنین روشهای استفاده شده نیز می توانند نقش عمده ای در هزینه ها داشته باشد.

دقت داشته باشید برای انتخاب یک کلینیک مناسب، ایده درست آن است که شما در کنار توجه به کیفیت به هزینه ها نیز توجه داشته باشید.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفوتراپی برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن استفاده می شود. در سال های اخیر این روش درمانی بسیار رواج پیدا کرده و  طرفداران بسیاری را در ایران و دنیا پیدا کرده است

در واقع هایفوتراپی یکی از بهترین و جدیدترین درمان برای کشیدن پوست و سفت کردن پوست به شمار می رود و برای لیفت پوست صورت، گردن، چانه،ابرو و … به کار می رود

یکی از خدمات زیبایی کلینیک تخصصی رنسانس هایفوتراپی می باشد که با جدیدترین و بهترین تکنیک توسط متخصص پوست و مو انجام می شود

 کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس

 :با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

تلفن: ۰۲۱۲۸۱۱۱۰۰۱                                   

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ ۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ