بزرگ کردن سینه بدون جراحی با دارو، پماد موضعی، ماساژ و تغذیه

alikarimi55
به نقل از دکتر جمیلی متخصص زیباییاگر چه امروزه ایمپلنت (پروتز) پستان یک عمل رایج و متداول است، اما هنوز هم ممکن است افراد احساس‌ترس و ناخوشایندی از قرار دادن یک ماده مصنوعی درون بدن خود داشته باشند. مطمئناً روش‌های غیرجراحی بزرگ کردن سینه به میزان پروتز سینه مؤثر نیستند، اما اگر واقعاً می‌خواهید از برش پوست خود اجتناب کنید، امتحان کردن روش‌های بزرگ کردن سینه بدون جراحی، ضرری ندارد.

به نقل از دکتر جمیلی متخصص زیباییاگر چه امروزه ایمپلنت (پروتز) پستان یک عمل رایج و متداول است، اما هنوز هم ممکن است افراد احساس‌ترس و ناخوشایندی از قرار دادن یک ماده مصنوعی درون بدن خود داشته باشند.

مطمئناً روش‌های غیرجراحی بزرگ کردن سینه به میزان پروتز سینه مؤثر نیستند، اما اگر واقعاً می‌خواهید از برش پوست خود اجتناب کنید، امتحان کردن روش‌های بزرگ کردن سینه بدون جراحی، ضرری ندارد.

روش‌های بزرگ کردن سینه بدون جراحی

محصولات بزرگ کننده سینه را امتحان کنید.

استفاده از محصولات بزرگ کننده پستان یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای افزایش اندازه سینه است.هدف اصلی این محصولات بزرگ کننده سینه، افزایش تولید هورمون‌هایی است که می‌توانند سبب بزرگ شدن سینه بشوند.

این هورمون‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • استروژن
  • پروژسترون
  • هورمون رشد
  • فاکتور رشد شبه انسولین

دو روش برای افزایش این هورمون‌ها عبارتند از:

1. استفاده از کرم‌های بزرگ کننده سینه

اولین روش افزایش استروژن و پروژسترون درون بدن برای افزایش اندازه سینه، مالیدن کرم بزرگ کننده سینه روی پستان است. کرم‌های مذکور از عصاره‌های گیاهی تهیه می‌شوند و حاوی مقادیر زیادی از فیتواستروژن هستند.فیتواستروژن یک ترکیب گیاهی است که از نظر شیمیایی مشابه استروژن است و وقتی در بدن فرد جذب ­شود، قابلیت بزرگ کردن سینه‌های فرد را دارد.

در ادامه، نحوه استفاده از کرم بزرگ کننده سینه آورده شده است:

  1. دوش آب گرم بگیرید تا منافذ باز شود.
  2. مقداری از کرم را با نوک انگشتان خود بردارید.
  3. به آرامی سینه‌های خود را با حرکت دایره‌ای ماساژ دهید.
  4. دو بار در روز به مدت یک دقیقه، ماساژ دهید.

2. از قرص‌های بزرگ کننده سینه استفاده کنید

روش دوم افزایش اندازه سینه، مصرف قرص‌هایی است که حاوی استروژن و پروژستین هستند. این هورمون‌ها در قرص‌های ضد بارداری نیز وجود دارند و به همین دلیل اغلب باعث افزایش اندازه سینه‌های فرد مصرف کننده می‌شوند. مصرف این مکمل‌ها دو بار در روز به افزایش سطح استروژن در بدن فرد کمک می‌کند، در نتیجه به بزرگ شدن اندازه سینه کمک می‌کند.

از داروهای طبیعی استفاده کنید

اگر می‌خواهید از روش‌های طبیعی‌تر استفاده کنید، گزینه‌های طبیعی زیر برای شما موجود هستند:

استفاده از گیاهان بزرگ کننده پستان

انواع مختلفی از مکمل‌های گیاهی و گیاهان دارویی برای تحریک رشد پستان وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بصورت آنلاین یا از فروشگاه‌های محل زندگی خود خریداری نمایید.

این گیاهان عبارتند از:

  • زغال اخته
  • دانه رازیانه
  • گیاه پیوراریا میریفیکا

اگر در حال حاضر از داروهای خاصی استفاده می‌کنید، مصرف برخی از گیاهان دارویی طبیعی ممکن است با مصرف دارو ایجاد اختلال کند. بنابراین قبل از شروع دوره مصرف این مکمل‌های گیاهی با پزشک خود صحبت کنید. (برگرفته از سایت تخصصی زیبایی رازی)

ماساژ سینه را نیز امتحان کنید

ماساژ سینه با تکنیک صحیح، احتمالاً باعث بزرگ شدن جزئی سینه خواهد شد. هنگام ماساژ سینه‌ها، استفاده از روغن یا کرم‌های مخصوص بزرگ کردن سینه، اهمیت دارد.از آنجا که این روش مقرون به صرفه و نسبتاً بی‌خطر است، در صورت تمایل آن را امتحان کنید.یکی دیگر از مزایای ماساژ سینه این است که شما می‌توانید به آرامش دست یابید.

کرم یا روغن‌های طبیعی را نیز در نظر داشته باشید

علاوه بر مکمل‌های گیاهی که ادعا می‌شود قابلیت بزرگ کردن سینه را دارند، کرم، روغن و لوسیون‌های بزرگ کننده سینه نیز وجود دارند که ادعای اثر مشابه دارند.

توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر یک از این راه حل‌ها، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید در مورد انتخاب مؤثرترین و قابل انجام‌ترین روش‌های دستیابی به هدف بزرگ کردن سینه، مشاوره بگیرید.

از دارو برای داشتن سینه‌های بزرگتر استفاده کنید

اعتقاد بر این است که انواع خاصی از داروها قابلیت بزرگ کردن سینه را دارند. برای خانم‌هایی که می‌خواهند از بارداری بدون برنامه جلوگیری کنند و در عین حال میل به داشتن سینه‌های بزرگتر دارند، مصرف قرص‌های ضد بارداری اغلب می‌تواند راه حل مناسبی برای حل هر دو مسئله باشد.توجه داشته باشید که رشد پستان معمولاً یک عارضه جانبی رایج همراه با مصرف اغلب قرص‌های ضد بارداری مبتنی بر هورمون می‌باشد.

بیشتر قرص‌های ضد بارداری دارای استروژن یعنی هورمون جنسی زنانه هستند که می‌تواند رشد جزئی پستان را تحریک کند.اگرچه، قرص‌های ضدبارداری همراه با چندین عوارض خطرناک هستند که از آن جمله می‌توان حالت تهوع، نوسانات خلقی، سردرد و افزایش وزن را نام برد.

داروهای دیگری که می‌توانند در روند بزرگ کردن سینه کمک کنند عبارتند از:

نگاهی به استروژن درمانی

یک هورمون جنسی طبیعی با نام استروژن، به دلایل زیادی ممکن است برای خانم‌ها تجویز شود.به عنوان مثال، برای تسکین علائم مختلف دردناک یائسگی می‌توان این قرص را تجویز کرد. یکی از معدود عوارض مرتبط با مصرف استروژن در کسانی که این دارو را مصرف می‌کنند،  بزرگ شدن خفیف پستان است.

پروژسترون درمانی

به نقل از متخصصین کلینیک زیبایی رازیاین هورمون جنسی طبیعی به دلایل مختلفی قابل تجویز است.به عنوان مثال، می‌توان برای جلوگیری از رشد بیش از حد لایه درونی رحم در خانم‌هایی که استروژن مصرف می‌کنند، این دارو را تجویز کرد.پروژسترون درست مانند استروژن می‌تواند باعث بزرگ شدن جزئی سینه بشود.قبل از مصرف این محصول، توصیه‌های پزشک را در نظر بگیرید زیرا این ماده همچنین با عوارض مختلفی مانند درد مفاصل و سوزش واژن، همراه است.

افزایش اندازه­ی سینه با   SSRl

SSRIها که بازدارنده‌های بازجذب سروتونین می‌باشند، داروی ضد افسردگی هستند که به عنوان یک اثر جانبی می‌توانند منجر به رشد متوسط سینه شوند.اگرچه  SSRI‌ها بدون عارضه و در نتیجه در مقایسه با سایر داروهای ضد افسردگی، نسبتاً بی­خطر هستند اما هنوز هم مصرف بدون دلیل آنها، ایده‌آل نیست.این بدان معناست که شما قبل از مصرف SSRI، باید به دنبال مشورت با پزشک باشید.

اگرSSRI مصرف می‌کنید برخی از عوارض جانبی آن شامل سردرد، تهوع و کاهش میل جنسی را احتمالاً تجربه کرده‌اید.


به طور منظم ورزش کرده و رژیم غذایی خود را تنظیم کنید

با انجام ورزش بیشتر و اطمینان از حفظ رژیم غذایی مناسب، بدن از جهات مختلف سود می‌برد.به طور کلی، تمرین‌های خاصی وجود دارد که می‌توانند سینه‌های یک فرد را بزرگتر نشان دهند.

توصیه می‌شود هنگام تلاش برای افزایش اندازه سینه با ورزش، بیشتر اوقات به باشگاه بروید و حرکاتی انجام دهید که سینه را هدف قرار دهد.

به عنوان مثال، می‌توانید چند تمرین با وزنه‌های سبک انتخاب کنید. بهترین حالت این است که از ضربات متقاطع وزنه‌ای مانند پرس سینه استفاده کنید.اگر هنگام ورزش مشکلی پیش آمد، لازم است از مربی بدنسازی بخواهید تا شما را راهنمایی کند.

در صورتی که می‌خواهید سریعاً به نتایج جذاب بزرگ شدن سینه برسید، در ادامه انواع دیگری از تمرینات آورده شده است که باید هنگام ورزش انجام دهید.

1. شنا روی زمین

انجام این حرکت، نه تنها عضلات سه سر شما را تقویت می‌شود، بلکه باعث تقویت عضلات سینه‌ای که در زیر پستان قرار دارند، نیز می‌شود. انجام این تمرین، بازوهای شما را نیز تقویت می‌کند. با انجام 3 یا 4 ست 10 تایی در روز شروع کنید.

پس از مدتی، ست‌های 10 تایی روزانه را به 5 یا 6 تایی افزایش دهید.

2. بلند کردن دمبل

این تمرین نیز به تقویت عضلات سینه‌ای کمک می‌کند. لازم است دمبل‌هایی را پیدا کنید که سنگین و اثرگذار باشند. با این حال، دمبل‌ها نباید بیشتر از حدی که باعث تقویت عضله می‌شود، سنگین باشند.

3. انجام پرس دیوار

این حرکت، شکل دیگری از شنا روی زمین است بدین ترتیب که عضلات سینه‌ای و بالای بازوها را فعال می‌کند.هنگام اجرای این حرکت، لازم است که در فاصله حدوداً 2پایی از دیوار بایستید.بازوهای شما مستقیماً به سمت دیوار قرار بگیرد و کف دست به درستی به دیوار چسبانده شود. در حالی که پاهایتان در موقعیت اولیه حفظ می‌شوند، به سمت دیوار حرکت کنید تا آرنج‌های شما به خوبی خم شوند. 12 تا پرس دیواری را در 3 ست انجام دهید تا نتایج مؤثرتری به دست بیاورید.

تنظیم رژیم غذایینیز ترفند مناسبی است که برای بزرگ کردن سینه قابلیت استفاده دارد.

در اینجا موارد مختلفی ذکر می‌شود که می‌بایست هنگام تلاش برای بزرگ کردن سینه، به آنها توجه شود:

1. افزایش وزن

اگر می­خواهید اندازه سینه‌های خود را به طور طبیعی افزایش دهید، لازم است به دنبال راهکارهایی باشید که باعث افزایش وزن شوند.احتمالاً سینه‌های شما به همراه ران، شکم و سایر قسمت‌های بدن که نسبت به سایر اعضای بدن به راحتی افزایش وزن می‌یابند، پر می‌شود.
برای افزایش سریع وزن، کالری مصرفی خود را افزایش دهید و بر مصرف مواد غذایی چاق کننده مانند غذاهای شیرین و شیرینی جات تمرکز کنید.بدیهی است، که اضافه کردن وزن برای بزرگ کردن سینه، راه حل جذابی نیست.

2. خوردن غذاهای حاوی استروژن

همانطور که قبلاً ذکر شد، این هورمون زنانه قابلیت افزایش اندازه سینه را دارد.

در اینجا انواع مختلفی از غذاهایی که سرشار از استروژن هستند و باید مصرف آنها را در نظر داشته باشید، ذکر می‌شود:

  • میوه‌ها: آلو، گیلاس، گریپ فروت و انار؛
  • سبزیجات: جوانه یونجه، چغندر، کلم و لوبیا سبز؛
  • آجیل: بادام زمینی، گردو و پسته؛
  • غلات: گندم، جو و برنج؛
  • محصولات حاصل از سویا: شیر سویا، ماست سویا، سویا و خمیر سویا.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ساحل یوسقی

ساحل یوسقی

1400-02-11 - 23:37 پاسخ

میخام سینه هام پرتزی بشن وبزرگ

رقیه شاکر

رقیه شاکر

1399-11-16 - 21:14 پاسخ

من کیست ۴ میلی در سینم دارم آیا میتوانم از پک حجم دهنده سینه گیاهی استفاده کنم