5 نکته در مورد کاربرد لیزر

لیزر برخلاف لیپوساکشن یا رژیم درمانی باعث شلی پوست نمی‌شود و توصیه اینجانب این است که قبل از شروع رژیم درمانی جهت رفع چاقی بازوها توسط لیزر اقدام شود تا پوست شل نشود.

1 – در ناحیه بازوها: لیزر برخلاف لیپوساکشن یا رژیم درمانی باعث شلی پوست نمیشود و توصیه اینجانب این است که قبل از شروع رژیم درمانی جهت رفع چاقی بازوها توسط لیزر اقدام شود تا پوست شل نشود. بعد از لیزر میتوانید جهت رفع چاقی سایر مناطق از رژیم درمانی کمک بگیرید. قابل ذکر است افرادی که شلی شدید بازو و پوست شدیدا آویزان و ترکخورده دارند، موارد مناسبی نیستند.

2 – حذف همزمان چربی در ناحیه پشت، پهلو و شکم باعث تغییر سایز چشمگیر شده که با کمک لیزر نتایج بسیار عالی و طبیعی بوده و بدون آثار دستکاری است.

3 – در ناحیه باسن: در این ناحیه باید تناسب و تعادل در اندازه مدنظر باشد در حالی که معدودی از مواقع نیاز به کوچک کردن باسن است. در بسیاری از مواقع باید شکل باسن اصلاح شود و باید توکشیدگی خارجی باسن با استفاده از تزریق چربی پر شود.

4 – در ناحیه خارجی رانها تجمع چربی معروف به Saddle bags وجود دارد که از زمان بلوغ این تجمع شکل میگیرد و در واقع با هیچ روشی رفع نمیشود مگر روشهای تخلیه چربی که بهترین آن کمک گرفتن از لیزر است.

مساله مهم دیگر آن است که علاوه بر حذف چربی این منطقه باید تو کشیدگی خارجی باسن که در بالای Saddle bags است از راه تزریق چربی پر شود تا اندامی متناسب و زیبا حاصل شود.

5 – یک قسمت از کاربرد حذف چربی فرمدادن و بزرگکردن باسن است. به این ترتیب که ابتدا  چربی پهلو و Saddle bags تخلیه می‌‌شود سپس این چربی با روشهای مخصوص تزریق چربی آمادهسازی شده و به توکشیدگی خارجی باسن تزریق میشود. به این ترتیب چاقی ناخواسته در ناحیه خارجی رانها و پهلو رفع میشود و سایز پهلو و ران کم میشود در حالی که سایز باسن بزرگتر میشود و بدین ترتیب اندامی جذاب برای یک خانم ایجاد میشود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
زیبا

زیبا

1394-10-07 - 18:57 پاسخ

آقای دکتر ،من خواهرم پرستاره و همکارش گفته من 15 رو اسفند خوردم و خیلی خوب تاثیر گرفتم و لاغر شدم . من شکم نداشتم ولی نزدیک دو ماه هست احساس میکنم شکمم داره بزرگ میشه ،چون فصل کار من نیمه اول ساله و میدونم برای کم بودن تحرکمه بنظرتون تاثیر داره اسفند؟ سوال بعدی اینکه شما در مورد مسائل و مشکلات زنان هم اطلاع دارید.با تشکر

admin

admin

1394-10-07 - 18:57

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر

می توانید روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21

ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید

پروانه کمانی

پروانه کمانی

1394-09-12 - 18:29 پاسخ

من دیابت دارم انسولین هستم چاقی ارس است وزن بالا دارم قدم هفدادو وزنم صد بیست آیا می توانم لیز دور شکم بکنم یا نه ضمنن بچه دار هم نشدم مدت چهاردهم روز دارو تشنج می خورم

admin

admin

1394-09-12 - 18:29


جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .