تزریق چربی و جوان سازی صورت

در خانم‌های جوان قبل از 35- 40 سالگی که با تحلیل رفتن چربی صورت، ظاهری خسته و صورتی لاغر پیدا می‌کنند، بدون نیاز به لیفت صورت با تزریق چربی، شادابی لازم را به‌دست می‌آورند. با تزریق ریز چربی‌ها می‌توان حالت بیرون زدگی چربی پلک پایین در خانم‌های جوان‌تر را بدون انجام عمل جراحی زیبایی پلک، مخفی کرد.

نحوه آماده سازی چربی برای تزریق

 برداشت ذرات کوچک چربی (microfat) به صورت استریل از طریق بیحسی موضعی از نواحی تجمع چربی بدن نظیر شکم، ران،پهلو و اطراف زانو با سرنگ انجام میشود. بعد از آماده سازی و خالص کردن، چربی استخراج شده، به صورت قطرات ریز حاوی سلولهای زنده چربی با سوزنهای بسیار ظریف به نواحی مورد نظر صورت تزریق میشود.

کاربرد تزریق چربی در صورت

  – جایگزینی چربی تحلیل رفته صورت در ناحیه گونهها، اطراف حدقه چشم و…

– با افزایش سن  به عنوان ماده پرکننده برای برطرف کردن چینها و شیارهای پیشانی و خط خنده و اطراف چشم، لبها و گردن

  – ترمیم فرورفتگیهای بینی و صورت در اثر تصادفات، شکستگیهای قدیمی، آکنه (جوش غرور جوانی) و آبله مرغان

  -حجم دهنده گونهها، لبها و پلکها همراه با جراحی لیفت صورت و زیبایی پلکها

– به  علت سازگاری کامل با بافت بدن بدون واکنشهای ناخواسته، ایجاد ظاهر طبیعی و یکنواخت و ماندگاری یک پرکننده ایدهآل محسوب می‌شود.

مراقبتهای لازم بعد از تزریق چربی

برای 3-4 روز اول بعد از تزریق چربی، موضع با کمک چسبهای میکروپور فیکس میشود. در طی یک هفته اول نباید به صورت فشار شدید  وارد شود و بعد از یک هفته ماساژهای لازم جهت کاهش ورم لنفاوی انجام میشود.

تزریق چربی در لیفت صورت یا جراحی زیبایی پلکها

در تکنیکهای مدرن جراحی لیفت صورت یا جراحی زیبایی پلکها، توجه به استفاده همزمان از تزریق چربی به عنوان یک روش مطمئن که باعث حصول نتایج زیبایی بهتر و ظاهر شادابتر میگردد، به طور جدی مد نظر قرار گرفته است. با توجه به این که در فرآیند پیری صورت، علاوه بر شل شدن و افتادگی پوست، بافت چربی صورت دچار تحلیل میشود، صرف کشیدن و فیکس کردن پوست شل شده بدون جایگزینی حجم از دست رفته با کمک تزریق چربی یا پروتزها یا فیلرها نمیتواند ظاهر با نشاط دوران جوانی را بازگرداند.

به علاوه با تزریق چربی میتوان حالت خالی و گود بودن حدقه چشم که با جراحی زیبایی پلک قابل تصحیح نیست را بهبود بخشید.

در خانمهای جوان قبل از 35- 40 سالگی که با تحلیل رفتن چربی صورت، ظاهری خسته و صورتی لاغر پیدا میکنند، بدون نیاز به لیفت صورت با تزریق چربی، شادابی لازم را بهدست میآورند. با تزریق ریز چربیها میتوان حالت بیرون زدگی چربی پلک پایین در خانمهای جوانتر را بدون انجام عمل جراحی زیبایی پلک، مخفی کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ