شیوه‌هایی برای زودتر آماده شدن

هنگامی که دست‌هایتان خشک می‌شوند و مجبورید از اسکراب‌ها استفاده کنید، کمی هم به فکر جیبتان باشید؛ شما می‌توانید بروید با یک قاشق شکر و کمی آب دستهایتان را بشویید و سپس آبکشی کنید. دانه‌های شکر مثل لایه‌بردار عمل می‌کنند.

غلط گیری برنزه کننده ها

خب، شاید شما هم از رنگ پوست برنزه خوشتان میآید، اما هربار بعد از بیرون آمدن از دستگاههای سولاریوم یا حتی بعد از استفاده از کرمهای برنزهکننده، حسابی روی ناخنها و کف دستهایتان سیاه میشود. بهترین راه برای رنگبری از این قسمتها، استفاده از لاک پاککن است. بخشیدن رنگ تقلبی به پوستهای سفید، میتواند ظاهر گرم و زیبایی به آنها بدهد. تابش نورآفتاب اگرچه به راحتی رنگ پوست شما را تغییر میدهد، اما خطرهای پوستی زیادی را به دنبال دارد؛ از جمله سرطان و چینوچروکهای ناشی از اشعه UV؛ اما این رنگهای مصنوعی، باعث میشوند بدون اینکه ساعتها وقتتان را یکجا تلف کنید تا رنگ پوستتان چند درجه برگردد، پوستی با رنگ دلخواه داشته باشید. اگر هم در اثر بیدقتی قسمتهایی را به اشتباه رنگ زدید، میتوانید به راحتی از لاک پاککن کمک بگیرید و نتیجه عالی به دست بیاورید.

یک ایده شیرین برای دستهای پوسته پوسته شده

هنگامی که دستهایتان خشک میشوند و مجبورید از اسکرابها استفاده کنید، کمی هم به فکر جیبتان باشید؛ شما میتوانید بروید با یک قاشق شکر و کمی آب دستهایتان را بشویید و سپس آبکشی کنید. دانههای شکر مثل لایهبردار عمل میکنند. به دلیل هیدراته بودن طبیعی، دانههای شکر رطوبت پوست را افزایش میدهند. بهتر است برای افزایش اثر پس از استفاده از شکر، دستهایتان را با لوسیونی مثل گلیسرین یا دی متیکون مرطوب کنید.

استفاده 2 منظوره  از نرمکننده موی سر

درحمام بعد از اینکه به موهایتان نرمکننده زدید، قسمتهایی از پوستتان  که میخواهید با تیغ اصلاح کنید را به مقداری نرمکننده آغشته کنید. این عمل، باعث نرم شدن پوست و صرفهجویی در وقت و هزینههای شما میشود. نرمکننده، درست همان کاری را میکند که فومها و ژلهای اصلاح انجام میدهند؛ یعنی پوست شما را پوشانده و لایه محافظی را روی آن ایجاد میکنند. این لایه باعث میشود خودتراش به راحتی روی پوست بلغزد و همچنین مانع از هرگونه التهاب و بریدگی خواهد شد. اگر در فرمول نرمکننده شما پروتئینهای گندم هم وجود دارد، نرمی پوست شما را تضمین میکنیم.

ابروهایتان را حالت دهید

مدل دلخواه‌تان درآورید و همچنین از نامرتب شدن آنها به دلیل وزش باد جلوگیری کنید.

شما می‌توانید ریمل‌های حالت‌دهنده بدون رنگی را در بازار بیابید. اگر هم این نوع ریمل‌ها را پیدا نکردید، فرچه ریمل معمولی خودتان را درآورید و مواد غلیظ سیاه موجود روی برس آن را با دستمال پاک کنید تا بتوانید ابروهایتان را به حالت طبیعی و زیبا مدل دهید. فرمول ریمل‌های ابرو مانند فرمول ژل‌های موی سر است و به همین‌دلیل این ریمل، ابروها را به همان حالتی که به آنها داده‌اید تا ساعت‌ها نگاه می‌دارند.

آبگیری در کمترین زمان ممکن

برای داشتن پوستی زیبا، تمیز و براق، یک توتفرنگی بردارید و آن را ورقه ورقه کرده و به همه قسمتهای صورتتان بمالید، پس از 10 دقیقه صورتتان را با آب بشویید. لازم نیست برای اینکه صورت تان شاداب و جوان باشد، مدام در سالنهای زیبایی دنبال ماسکهای مختلف باشید. کاری ندارد که! چند تا توتفرنگی از یخچال یا فریزرتان بردارید و دست به کار شوید. توتفرنگی سرشار از آنتیاکسیدان و ویتامین C  و همچنین دانههای لایهبردار طبیعی است. اگر در زمستان، توتفرنگی در فریزرتان نگه نداشتهاید، میتوانید از لیمو و پرتقال هم برای این منظور استفاده کنید، زیرا اینها سرشار از سیتریک اسید هستند و به مراتب بهتر از توتفرنگی میتوانند لایهبرداری کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ