راهکارهای یک ماهه برای محو کردن لکه‌های صورت

به شما توصیه می‌کنیم کرم لایه‌بردار ‌یا میکرودرم ابریشن را با دستور و تحت‌نظر پزشک استعمال کنید و به دقت دستور استفاده از آنها را مطالعه کرده زیرا استفاده بیش از اندازه و غلط این کرم‌ها، می‌تواند لایه‌های محافظ پوست شمارا ازبین ببرد.

الو دکتر می گوید:

یک هفته درمیان: بهطور متناوب، از کرم لایهبردار یا میکرودرم ابریشن استفاده کنید تا در نهایت، لکهها و خطوط ریز صورتتان برطرف شوند و همچنین درخشندگی پوستتان افزایش یابد. مصرف این 2 کرم کنار هم، اثر دوچندانی را بر پوست شما خواهد گذاشت.

الو دکتر به شما توصیه میکند:  این کرمها را با دستور و تحتنظر پزشک استعمال کنید و به دقت دستور استفاده از آنها را مطالعه کرده زیرا استفاده بیش از اندازه و غلط این کرمها، میتواند لایههای محافظ پوست شمارا ازبین ببرد. شاید در اثر استعمال محصولات پوستتان دچار قرمزی شود که جای نگرانی نیست؛ این التهاب ظرف یک روز برطرف خواهد شد.


هر روز صبح: یک طیف وسیع و کامل از ضدآفتاب با SPF 30 بر پوستتان بزنید تا از سلولهای تازهتان محافظت شود.

هرشب: از کرم سفیدکننده هیدروکینون به رتینوئید استفاده کنید. این 2کرم در کنار هم، پوست را سریعتر روشن میکنند.

از 2 هفته قبل: از پزشکتان لایهبرداری را که مناسب برای مصرف در محل کار باشد، بخواهید. مثلا تریکلرواستیک خفیف میتواند پیشنهاد خوبی برایتان باشد که تاثیر بسیار خوبی برلایههای عمیق پوستتان خواهد گذاشت. بعد از حدود 2 هفته مرخصی پوستی (‌‌در این مدت پوستتان مثل پوست آفتاب سوختهها میشود)، حالا قسمت درمانکننده طبیعی پوستتان شروع به بازسازی سلولهای جدید و جایگزینکردن آنها با سلولهای آسیبدیده خواهد کرد.

اسکراب چگونه  صورت تان را جوانتر می کند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ