درمان طبیعی ناتوانی جنسی

mousavi
کاربرد عصاره و اسانس گل سرخ بر افزایش گرم‌مزاجی زنان و درمان ناتوانی جنسی در مردان ازجمله نکاتی است که علاوه بر متون طب سنتی ایران در بسیاری از متون طب سنتی هند نیز مطرح شده است.

کاربرد عصاره و اسانس گل سرخ بر افزایش گرم‌مزاجی زنان و درمان ناتوانی جنسی در مردان ازجمله نکاتی است که علاوه بر متون طب سنتی ایران در بسیاری از متون طب سنتی هند نیز مطرح شده است. در این متون علاوه بر مصرف خوراکی گل‌سرخ به تاثیر عصاره و اسانس به دست آمده از این گل اشاره شده، حتی از حمام کردن با آبی که عصاره گل سرخ در آن وجود دارد نیز به‌عنوان یکی از شیوه‌های درمان سردمزاجی در مردان و زنان یاد شده است.

دکتر سعید صانعی دراین باره می‌گوید: عصاره گل‌سرخ برای مردان بیشتر موثر است. استفاده از قطره گل سرخ و مصرف آن به همراه آب یا وعده‌های غذایی یا اضافه کردن گلبرگ‌های خشک شده این گیاه و افزودن آن به برنامه غذایی روزانه علاوه بر آنکه می‌تواند به درمان سردمزاجی در مردان کمک کند به برخی از اختلال‌های زناشویی در مردان نیز کمک کند. امروزه قطره‌های گل‌سرخ به صورت صنعتی در داروخانه‌ها وجود دارد اما توصیه ما این است که مردم مصرف آن را با مشاوره متخصص طب سنتی در برنامه غذایی خود بگنجانند.

مطلب مرتبط:

فواید گیاه گل‌گاو‌زبان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ