چرا با وجود رژیم غذایی سخت هنوز چاق ام ؟

از یک رژیم استاندارد و قابل اجرا تبعیت کنید

الو دکتر می گوید : گرفتن رژیم غذایی با باید و نبایدهای خودش برای هر فرد ممکن است قابل اجرا نباشد اما آیا تا به حال شده به این فکر کنید چگونه این امر امکان پذیر میشود؟ تنها راه حل ممکن این است که از یک رژیم استاندارد و قابل اجرا تبعیت کنید و این نکته را فراموش نکنید که هر رژیم غذایی سختیهای خاص خودش را دارد ولی باید مراقب باشید که این سختیها بعدها برای جسم شما خطرآفرین نباشد. پرخوریهای روزانه و کم تحرکی و عدم پیروی از رژیم اصولی باعث چاقی می شود.

به علم تغذیه اعتماد کنید!

بسیاری از افرادی که از رفتن نزد پزشکان مختلف و گرفتن رژیمهای غذایی متعدد از رسیدن به اندام متناسب ناامید و خسته شدهاند، باید بدانند که روشهای جدید علم تغذیه به کمک آنها آمده و چه بسا یک رژیم اصولی و استاندارد و مطابق با دستاوردهای جدید علم تغذیه، همچنین مطابق با ویژگیها و شرایط فرد مراجعه کننده میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد که افراد آن را از خود دریغ میکنند آن هم فقط به دلیل ذهنیت منفیای که نسبت به بعضی از رژیمهای غذایی بر اثر تجربه ناموفق کسب کردهاند. با روش‌های جدید علم تغذیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون هیچ عارضه‌ای می‌توان به وزن ایده‌آل‌ رسید . با توجه به اینکه تحقیقات جدید نیز حاکی از آن است که راحتترین، ایمنترین و کمهزینهترین راه برای خلاصی از اضافه وزنی که به مرور زمان هم سلامت جسم و هم سلامت روحمان را به مخاطره میاندازد، اصلاح عادات غذایی و تغییر شیوه زندگی است که امروزه در جوامع پیشرفته نیز بر آن تاکید میورزند بنابراین توصیه الو دکتر به شما این است که همین امروز برای تغییر شیوه غذایی خودتان اقدام کنید و این کابوس چاقی و عدم تناسباندام را برای همیشه از زندگیتان بیرون کنید. ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم تا با روشهای جدید علم تغذیه در کوتاهترین زمان ممکن بدون هیچ عارضهای به وزن ایدهآلتان برسید.

تداوم مراجعه، شرط اصلی موفقیت

معنی اجرای رژیم غذایی، گرفتن یک برگ کاغذ و مراجعه پس از 6 ماه یا یک سال نیست. شرایط بدن طی رژیم عوض میشود و بدن به رژیم عادت میکند، پس لازم است مراجعه منظم وجود داشته باشد. مراجعه 2هفته یکبار کمک میکند هم به لحاظ روانی، فرد خود را مقید به اجرای رژیم بداند و هم متخصص تغذیه بتواند با تغییر رژیم هر 2هفته یکبار، جلوی تطابق بدن با رژیم و توقف وزن را بگیرد. با این شیوه میتوان هم لاغری عمومی و هم لاغری موضعی را تنها با کمک رژیم غذایی و نه با توسل به دستگاه، با کمترین هزینه عملی کرد. دمنوش‌ها یکی از نقاط قوت رژیم است . هر روز یک بطری یک لیتری دمنوش که ترکیبی از چای‌سبز و بعضی چای‌های سنتی ایرانی است بسیار مفید است .

منبع : alodoctor.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ