با این نشانه‌ها همسرتان خیانتکار است، شک نکنید!

مهرناز زاوه
برای اینکه تشخیص دهید همسرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، اول باید بدانید که دنبال چه نشانه‌هایی بگردید.

برای اینکه تشخیص دهید همسرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، اول باید بدانید که دنبال چه نشانه‌هایی بگردید. در اینجا لیستی از معمول‌ترین نشانه‌های خیانت را برایتان می‌آوریم.

۱-تغییرات ناگهانی در روابط زناشویی

افراد مختلف وقتی که دارند به شریک زندگی‌شان خیانت می‌کنند، واکنش‌های متفاوتی در تختخواب از خود نشان می‌دهند. برخی از افراد وقتی گرفتار رابطه‌ی نامشروعی هستند، بیشتر با همسرشان رابطه‌ی جنسی برقرار می‌کنند در حالیکه بعضی دیگر با فواصل زمانی طولانی‌تر این کار را می‌کنند. نشانه‌ی دیگر خیانت همسرتان به شما این است که ناگهان حرکت جدیدی را به تختخواب بیاورد.

۲-بیش از حد حالت تدافعی به خودگرفتن

گاهی اوقات همسر خیانتکار عصبانیت و خستگی‌اش را روی کسی که دارد به او خیانت می‌کند، خالی می‌کند. پس وقتی زن یا شوهرتان بی‌خود و بی‌جهت شروع می‌کند به دعواکردن با شما و شما را به رفتارهای عجیب متهم می‌کند، حواستان باشد. شاید هدفش منحرف‌کردن فکر شما از کارخطایی است که خودش دارد انجام می‌دهد.

۳-رفتارهای یواشکی

پشت خط ماندن‌های مداوم، پنهان کردن کارت‌های اعتباری یا عوض‌کردن سریع صفحه‌ی کامپیوتر به محض ورود شما، همه‌ی این‌ها می‌تواند نشانه‌ی خیانتکار بودن همسرتان باشد.

۴-هدایای بی‌مناسبت

همسرتان شاید به خاطر خیانتی که به شما می‌کند کمی احساس گناه کند، حتی اگر به این کارش ادامه دهد. برای همین بعضی‌ها گل، شکلات یا هدایای دیگر برای همسرشان می‌خرند تا خودشان کمی احساس بهتری درباره‌ی خیانت‌شان داشته باشند.

۵-در دسترس نبودن‌های ناگهانی

اگر پیش از این وقتی همسرتان به سفرهای کاری می‌رفت، به راحتی می‌توانستید با او تماس بگیرید و حالا یک‌دفعه دیگر نمی‌توانید، شاید بهتر است مراقب باشید. اگر مدت طولانی تلفن همراه همسرتان خاموش است یا به آن جواب نمی‌دهد، در صورتی که در گذشته به ندرت این اتفاق می‌‌افتاد یا به بهانه‌ی بودن در جلسات کاری، در دسترس نیست، حواستان را بیشتر جمع کنید.

لطفا به یاد داشته باشید که هیچ‌کدام از این نشانه‌ها تضمین‌کننده‌ی آن نیستند که حتما همسرتان خیانتکار است. با این وجود اگر چندین مورد از این نشانه‌ها در مورد شما صادق است، شاید وقت آن باشد که بنشینید و پیش از اینکه نتیجه‌ای بگیرید با همسرتان صحبت کنید. 

(منبع:zergnet)

مطالب مرتبط:
ریشه‌ی خیانت کجاست؟

چگونه یک زندگی خیانت‌دیده را از نو بسازیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
سامیه

سامیه

1397-02-12 - 14:35 پاسخ

نباید تو تیتر جمله ی «شک نکنید» رو قرار می دادین چون این نشونه ها اصلا قطعی نیستن...لطفا مراعات روحیه حساس ما رو هم بکنید و باعث ایجاد تنش برای بعضی ها نشید.

زینب

زینب

1395-03-04 - 15:58 پاسخ

من با محمد موافقم اینها دلیل بر خیانت نمیشه

مهدیه

مهدیه

1394-07-04 - 23:30 پاسخ

نگفتن حتما خیانت میکنن که گفتن شاید نشانه ای از خیانت باشه اونم بیش از حدش اونم کسی که یهو بیش از حد عوض بشه نه شما که از اول اینکارارو انجام میدادین،چرا شما مردها تا ازتون انتقاد میشه حالتون بد میشه

محمد

محمد

1394-06-04 - 13:54 پاسخ

این ها اصلا درست نیست من به عنوان یک بیزینس من با افراد زیادی ملاقات میکنم و در جلسات متعددی هستم و دوستدارم بدون بهانه برای همسرم هدیه بخرم و یا همیشه به دنبال شیوههای نوین در رختخواب به قول شما هستم اما هیچ خیانتی به همسرم نکردم و نمیکنم...