با این غذاها مشکل نعوظتان را حل کنید

مهرناز زاوه
با خوردن این غذاها به خودتان این شانس را می‌دهید که از لحظات عاشقانه‌تان لذت بیشتری ببرید.

خیلی از مردان با مشکل نعوظ روبه‌رو هستند و این مشکل روابط زناشویی‌شان را تحت تاثیر قرار داده و عواقب بسیاری برایشان داشته. در این مقاله چند غذا برای کمک به نعوظ بهتر به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قهوه

قهوه به متابولیسم بدن کمک می‌کند و باعث گردش خون می‌شود. همچنین با آزادکردن چربی ذخیره شده، قدرت تحمل‌تان را بالاتر می‌برد و به شما انرژی می‌دهد.

صدف

صدف سرشار از ماده‌ی معدنی روی و ویتامین B6 است که هر دو برای تستوسترون حیاتی‌اند. اگر فکر پایین‌دادن صدف از گلو حالتان را بد می‌کند، به جایش تستوسترون‌‌تان را با آجیل و تخمه بالا ببرید.

فلفل

با خوردن فلفل زندگی عاشقانه‌تان را چاشنی‌دار کنید. وقتی بعد از خوردن کاری، صورت‌تان گل می‌اندازد، نشانه‌ی گسترده‌شدن رگ‌های خونی تحت تاثیر تندی کاری است و این فقط برای رگ‌های صورت اتفاق نمی‌افتد. با این کار خون بیشتری به رگ‌های آلت فشار می‌آورد. پس تنها چیزی که نیاز دارید یک قلب قوی و سالم است.

موز

مردان قوی، قلب‌های سالمی دارند، برای همین موز می‌خورند که حاوی پتاسیم است و برای قلب و گردش خون مفید است. داشتن پتاسیم کافی، به شما کمک می‌کند میزان سدیم بدن‌تان را تحت کنترل بگیرید و نگذارید فشار خون‌تان بالا برود. اگر یک عالم نمک می‌خورید و موز دوست ندارید، پتاسیم مورد نیاز بدن‌تان را از پرتقال یا سیب‌زمینی تنوری تهیه کنید.

ماهی سالمون

اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی‌ها حالت چسبندگی خون را کاهش می‌دهد و جریان خون را به قسمت‌های مورد نیاز هدایت می‌کند. هفته‌ای دو بار ماهی‌هایی مثل سالمون، قزل‌آلا یا تن بخورید تا عروق تان را به مقدار کافی روغنی کنید.

گیلاس

گیلاس سرشار از آنتوسیانین است و از دیواره‌ی عروق‌ به خوبی محافظت می‌کند. از گیلاس خوش‌تان نمی‌آید؟ میوه‌های رنگارنگ دیگر مثل هلو، شلیل و ‌آلو، همگی می‌توانند عروق‌تان را مثل پوست نوزاد صاف نگه دارند.

پیاز

ماده‌ی موجود در پیاز و سیر، خون را رقیق می‌کند، گردش خون را بهبود می‌بخشد و احتمال لخته‌شدن خون را کمتر می‌کند. فراموش نکنید که بعد از خوردن پیاز، حتما جعفری یا قرص نعناع بجوید.

(منبع: ایندیپندنت)

    مطلب مرتبط: 

   چرا مردان نعوظ صبحگاهی دارند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ