باید ها و نبایدهای کاشت ابرو+توضیحات دکتر داوود مقامی

پانته آ توتونپیان
اگر قبلا تاتوی ابرو کرده اید ولی از یکنواختی آن خسته شده اید مطالب زیر را از دست ندهید...

امروزه با استفاده از تکنیک‌ها و متدهای مدرن و جدید و حرفه‌ای توسط بهترین و باتجربه‌ترین متخصصان کاشت ابرو که تعداد بسیار زیادی کاشت ابرو انجام داده‌اند، می‌توانند روی تاتوی‌شان موهای طبیعی بکارند و صاحب ابرویی طبیعی و قابل رشد شوند. در ادامه دکتر داوود مقامی، عضو انجمن جراحان ایران از روش کاشت ابروها با استفاده از موهای زنده و قابل رشد و طبیعی خود افراد سخن می‌گوید.

آیا وقت خداحافظی با تاتوی  ابروها فرا نرسیده است؟

کسانی که قبلا تاتوی ابرو کرده اند و از رنگ یا مدل تکراری آن خسته شده اند بهتر است به جای اقدام به پاک کردن تاتوی خود که گاهی باعث آسیب رساندن به پوست ناحیه ابروها می‌شود ابتدا با پزشک متبحر و کار آزموده مشورت کنند چون در اکثر موارد بدون نیاز به پاک کردن تاتو و با طراحی صحیح و حرفه ای می‌توانند کاشت ابرو با موهای طبیعی انجام دهند.

چه کسانی می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

  کسانی که ابروهایی کم‌پشت دارند برای پرپشت کردن ابروهای‌شان

  کسانی که شکل و فرم ابروهای‌شان زیبا نیست (دائم با مداد ابرو مجبور به تصحیح شکل آن هستند) برای تغییر فرم ابروهای‌شان می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.

  کسانی که اثر سوختگی یا جای بخیه در ابروهای‌شان دارند برای ترمیم جای آنها بهترین گزینه کاشت ابروست.

  کسانی که قبلا  تاتوی ابرو کرده‌اند ولی از فرم آن خسته شده‌اند نیز می‌توانند با استفاده از تکنیک‌های خاص و حرفه‌ای روی تاتوی خود کاشت ابرو انجام دهند.

  کسانی که به دلیل بیماری‌های خاص یا موارد دیگری قسمتی از ابروی خود را از دست داده‌اند برای پر کردن داخل آن ناحیه از ابروهای‌شان می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.

روش کاشت ابرو چگونه است؟

  ابتدا شما مدل ابروی دلخواه خود را به‌وسیله مداد ابرو می‌کشید و سپس  تیم مجرب و متخصصان مربوطه آن را بررسی می‌کنند تا اگر نیاز به تغییراتی در مدل مربوطه باشد (با مشورت خودتان) آن را اعمال کنند تا بهترین مدل ابرو که کاملا به صورت شما می‌آید انتخاب شود، سپس روی همین مدل با موهای طبیعی خودتان ابرو کاشته می‌شود.

  کاشت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو و به‌صورت سرپایی و با بی‌حسی موضعی و بدون درد در یک جلسه حدودا یک ساعته انجام می‌شود، یعنی تعدادی از موهای سر شما از ناحیه پشت گوش برداشته می‌شود، به ناحیه ابروی‌تان منتقل می‌شود.

متاسفانه در گذشته شاهد مواردی از کاشت غلط ابرو بوده ایم که به علت تکنیک اشتباه در کاشت و به علت عدم رعایت درست زاویه خواباندن تارهای موها در قسمت های مختلف ابرو منجر به رشد سیخ سیخ (مسواکی) موهای ابرو و ظاهر زشت می شده‌است. البته می توان گفت انتخاب در نوع مو (با قطر مناسب) برای ابرو که ظاهری زمخت به همراه نداشته باشد هم یک امر مهم و بدیهی است. روش حرفه‌ای اینجاست که باید از این مقدار موهای برداشته شده از سر فقط تعداد خاصی از این موها که ضخامتی متناسب با موهای ابروهای شما دارد انتخاب شود (نه از همه موها با هر ضخامتی) به عبارت ساده‌تر باید موهایی با ضخامت نازک و هم قطر با موهای ابروها‌ی‌تان انتخاب شود چرا که اگر موها ضخیم باشد ابروها به‌صورت زمخت و زشت ایجاد می‌شوند. انتخاب این قطر مو نیاز به تبحر و تجربه متخصصان دارد.

کاشت مو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ