رژیم لاغری خوردن پنبه+ویدئو و تحلیل آسیب شناس اجتماعی

پانته آ توتونپیان
افرادی که رژیم های غذایی نا امیدشان کرده،سراغ روشی خطرناک رفته اند...

رژیم “پنبه ای” جدیدترین متد عجیبی است که این روزها در فضای اینترنت بسیار زیاد به آن پرداخته می شود. این روش در چند ماه اخیر افراد زیادی را راهی بیمارستان کرده است و تا به حال هیچ دکتر یا متخخصی آن را مفید یا کاربردی اعلام نکرده است.طبق این رژیم افراد باید یک گلوله پنبه را در آبلیمو یا سرکه غوطه ور کنند و سپس آن را با یک حرکت ببلعند. این رژیم که هیچ منبع علمی ندارد تنها از سوی چند مدل لباس پیشنهاد شده است. آن ها می گویند با این رژیم وزن بسیاری را بدون بازگشت کم کرده اند…

بر اساس آنچه در مورد این رژیم گفته می شود افراد باید بدون مکث گلوله پنبه را ببلعند و هر گونه صبر یا جویدن پنبه باعث کم شدن خاصیت این کار می شود! به نظر می رسد این پنبه ها به مرور معده را پرکرده و از گشنه شدن جلوگیری می کنند ولی پس از مدتی دلدردهای شدید را ایجاد کرده و فرد را راهی بیمارستان می کند.معده درد، ترش کردن، بهم ریختن سیستم گوارشی و حتی خفگی از جمله مواردی بوده است که بر اثر این رژیم تا به حال برای افراد رخ داده است. این حرکت برای افراد سودجو راهی برای کسب درآمد شده است.

وخیم‌ترین مورد از مردی در مجارستان گزارش شده است که پنبه‌هایی که خورده بود باعث بسته شدن کامل مجرای خروجی معده و عفونت درون شکمی و پارگی معد‌اش شده بود که وی 6ماه در بیمارستان بستری شد تا بهبود یابد…

دکتر مجید ابهری، آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری این پدیده را مورد تحلیل قرار داده است:

تا چند وقت دیگر با بیماری جدیدی مواجه خواهیم شد که افراد بر اثر پنبه خوری دچار بیماریهای دستگاه گوارشی شده و به عوارض دیگری مانند ورم و زخم معده دچار می شوند. همچنین به دلیل خاصیت اسیدی آب لیمو و اقلام مشابه افت فشار خون و مشکلات دیگر نیز ارمغان این بار شبکه های ماهواره ای است.

 

ابهری اظهار داشت: بهترین نوع رژیم برای لاغری مراجعه به متخصصان مجرب بوده و اغلب بانوان به دلیل کم تحرکی، سبک زندگی و تغذیه دچار چاقی می شوند که دراین مواقع پیاده روی و ورزش و اجرای رژیم های لاغری تحت نظر متخصصان منطقی ترین روشهای لاغری است نه اینکه با خوردن پنبه یا داروهای گیاهی که هیچ گونه آثار علمی و منطقی ندارند سلامت و زندگی خود را به دست کارشناسان ناشناخته در شبکه های ماهواره ای بدهیم که داروها و روشهای آنها هیچگاه از طریق علمی و پزشکی به تایید و اثبات نرسیده و هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از اجرای این دستورات و مصرف این داروها بیماریهای ناشناخته دیگری گریبانگیر آنان شود.

منابع:

odditycentral.com

youtube

تابناک

برترین ها

باشگاه خبرنگاران

برای دیدن ویدئوی این مطلب اینجا را کلیک کنید…

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ