چگونه در دوران پنجاه سالگی زندگی‌تان زیبا به نظر بیایید؟-قسمت اول

maryam01
سمت چیزهای درخشان و اکلیل‌دار نروید-چرا که خط و خطوط و چروک‌های صورتتان را بیشتر نشان می‌هد.

می‌خواهید با بالارفتن سن‌تان همچنان زیبا بمانید؟ ما از متخصصان رازهای جوان و زیبا ماندن را پرسیده‌ایم.
۱-آرایش ملایمی داشته باشید
خط ابرو بکشید٬ ریمل بزنید٬ لبهایتان را رنگی کنید یا رنگ را به گونه‌هایتان بمالید. این‌ها چیزهای ساده‌ای هستند٬ اما همه‌‌شان می‌توانند شما را پیراسته و زیبا جلوه دهند. سمت چیزهای درخشان و اکلیل‌دار نروید-چرا که خط و خطوط و چروک‌های صورتتان را بیشتر نشان می‌هد.
۲-از مژه مصنوعی استفاده کنید
با کم‌پشتی مژه‌ها ٬ که با بالا رفتن سن رخ می‌دهد مبارزه کنید. این روزها انواع و اقسام مژه‌ها وجود دارد٬ از طبیعی تا فریبنده. بعضی از آنها نزدیک یک ‌ماه دوام خواهند داشت به شرطی که به خوبی مراقب آنها باشید.
۳-آلئوورا زیاد بنوشید
آلئوورا دارای ویتامین٬ مواد معدنی٬ آنتی اکسیدان‌ها و آنزیم‌های زیادی است. از همه مهم‌تر مقادیر بالایی پلی‌ساکارید‌ دارند که به نوعی کار روغن‌کاری غضروف‌ها٬ پوست٬ سیستم عصبی و مغز را انجام می‌دهد. هم‌چنین باعث حفظ دستگاه گوارش٬ دستگاه ایمنی و قلبی‌-عروقی شده و قند خون را ثابت نگه می‌دارد. از پروتئین حیوانی استفاده نکنید (یعنی لبنیات و گوشت)٬ چرا که اسید موجود در بدن را افزایش می‌دهد٬ و این باعث می‌شود که استخوان برای خنثی‌سازی آن کلسیم خود را از دست بدهد. به دنبال آن٬ کمبود کلسیم استخوان‌‌ها را کم‌بنیه می‌کند و آنها را در معرض خطر جدی‌تر شکستگی قرار می‌دهد.
۴-از طب سوزنی استفاده کنید
این یک شیوه‌ی طبیعی و موفق نسبت به بوتاکس و یا سایر فرآیندهای طراحی شده برای کاهش علائم سالخوردگی است. سوزن در قسمت‌های خاصی از صورت٬ گردن و سر فرو می‌رود تا سلول‌های پوست را از طریق افزیش جریان خون تحریک کند٬ که بعد باعث افزایش تولید کلاژن و الستین می‌شود. کلاژن بخش حیاتی بافت‌های پیوندی است که باعث شکل‌گیری تارهای پشتیبان می‌شود و پوست را محکم و انعطاف‌پذیر می‌کند. 
(منبع: healthcare)

مطالب مرتبط:
راه‌های مراقبت از پوست برای خانم‌ها بعد از ۲۰ سالگی
۶ عادت بد که زود پیرتان می کند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ