با چه اندامی برای مردان جذاب‌ترید؟

مهرناز زاوه
الودکتر-ممکن است جلوی بقیه بگویید اهمیتی ندارد که دیگران چه فکری راجع به اندام‌تان می‌کنند،‌ اما واقعیت این است که همه دوست دارند جذاب‌تر به نظر بیایند. قبل از هرچیز باید بدانید که چه اندامی از نظر مردان جذاب‌ و ایده‌آل است.

ممکن است جلوی بقیه بگویید هیچ اهمیتی ندارد که دیگران چه فکری راجع به اندام‌تان می‌کنند،‌ اما واقعیت این است که همه دوست دارند جذاب‌تر به نظر بیایند. خیلی‌ها برای رسیدن به این هدف دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنند و مدام خودشان را به تیغ جراحی می‌سپارند. مطمئن باشید که برای داشتن اندام ایده‌آل اصلا لازم نیست این کارها را بکنید. قبل از هرچیز باید بدانید که چه اندامی از نظر مردان جذاب‌ و ایده‌آل است.

آیا مردها زنان چاق را دوست دارند؟
گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. اینکه می‌بینید بعضی از مردان با خانم‌های چاق ازدواج می‌کنند دلیل‌اش این نیست که ‌آن‌ها از زن‌های چاق خوش‌شان می‌آید، دلیل‌اش فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته‌اند! همین.
ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت مایل نیستند در جمع‌ها با او دیده شوند. مگر اینکه آن زن از مزایای فوق‌العاده‌ای بهره‌مند باشد. اما مطمئن باشد اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟
نه، واقعا اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک‌اند و اصلا سالم به نظر نمی‌رسند. در فرهنگ امروز لاغر‌بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده‌است. زنان بسیاری هر روز در تلاش‌اند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن سایر زن‌ها خود را لاغر کنند. غافل از اینکه لاغری بیش‌ از اندازه از نظر هیچ مردی جذاب نیست. پس زیاده‌روی نکنید و سعی کنید اندام متناسبی داشته باشید.

مردها واقعاً چه دوست دارند؟
اگر واقعیت این بود که مردها زنان ریزه‌‌میزه را دوست دارند مطمئن باشید که به شما می‌گفتم. اما خوشبختانه اینطور نیست. اصلا مهم نیست که استخوان‌‌بندی بدن‌تان درشت یا ریز باشد، چون در هر دو صورت می‌توانید برای مردان جذاب باشید.

فرم برای مردان مهم‌تر است یا سایز؟
محققان دریافته‌اند که وزن‌های مختلف بسته به فرم بدن و قد فرد می‌تواند جذاب شمرده شود.  حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰/۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند. به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برای‌شان اصلا مهم نیست. نسبت ۰/۷ بین کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.
بیانسه و جسیکا آلبا را در نظر بگیرید. بیانسه اندامی پهن دارد و آلبا باریک است. اما هر دوی این خانم‌ها از نظر مردان بسیار جذاب‌اند. مهم نیست که استخوان‌بندی‌تان مثل بیانسه درشت باشد یا مثل جسیکا آلبا ریز، اگر شکل بدن‌تان زیبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسندید.
چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدن‌شان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زن‌شان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

چطور اندام ایده‌آلی داشته باشید
نگران قسمت‌هایی از بدن‌تان که قادر به کنترل آن‌ها نیستید، مثل استخوان‌بندی‌تان نباشید. انرژی‌تان را برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسن به ۰/۷ متمرکز کنید. تردید نکنید اگر بدن‌تان را متناسب و خوش‌فرم کنید، اندام زنانه شما به زیبایی آشکار خواهد شد. پس:
-تا جایی‌که می‌توانید شکم‌تان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید.
-باسن‌تان را فرم داده و گردتر کنید. این کار تفاوت بین کمر و لگن‌تان را بیشتر نشان می‌دهد.
-بالاتنه‌تان را باریک‌تر کنید. مخصوصا ناحیه بازوها و سرشانه. این کار هم باعث می‌شود که کمرتان باریک‌تر به نظر برسد.

مطالب مرتبط: 
تصور زنان از بدنشان چه ارتباطی با نظر مردان دارد؟ 
مردان این ۱۰ نوع زن را دوست ندارند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ