خاصیت اعجاب گونه هسته انگور که نمی دانید

mousavi
در این مطلب در رابطه با هسته میوه ای که سرشار از خاصیت های باورنکردنی است اشاره شده است

شیمی‌درمانی یکی از روش‌های درمان سرطان و یا تخفیف موقت آن با استفاده از برخی داروهای خاص است که در اصطلاح پزشکی به آنها شیمی درمانی گفته می‌شود. کار اصلی این داروهای خاص از بین بردن عضو بیمار بدون صدمه به بافتهای مجاور آن است. این نوع از درمان اثراتی هم بر روی سلول‌ها و بافت‌های بدن دارد. یکی از اثرات این درمان ریزش موهای بدن و خشک شدن پوست است.

در این مطلب در رابطه با  هسته میوه ای که سرشار از خاصیت های باورنکردنی است اشاره شده که می تواند جایگزین جدید شیمی درمانی شود

در رابطه با میوه ای که می توان هسته آن را خورد و همچنین خواص در این مطلب قصد داریم در رابطه با هسته ی میوه ی انگور صحبت کنیم ، هسته ی این میوه سرشار از خاصیت های باورنکردنی است

افرادی که از سرطان روده بزرگ رنج می برند به زودی قادر به ترک شیمی درمانی خواهند بود زیرا دانشمندان ادعا می کنند که هسته انگور می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد و جایگزین شیمی درمانی شود.

نتایج یک پژوهش نشان می دهد که مصرف هسته‌ی ‌انگور به تأثیر شیمیایی در کشتن سلولهای سرطان کولون و نیز کاهش عوارض‌ جانبی شیمی ‌درمانی کمک می‌کند.

تحقیقات اخیر انجام شده در مرکز ایالت کلرادو برای تحقیقات سرطان نشان می دهد که عصاره دانه های انگور مانع گسترش سرطان می شود.

مصرف خوراکی‌ هسته‌ی انگور در بررسی‌های آزمایشگاهی به طور قابل ‌توجه سبب کاهش التهاب و صدمه‌ی بافتی ناشی ‌از شیمی ‌درمانی در روده‌ی کوچک شده و دارای آثار مضر بر یاخته‌های غیرسرطانی نبوده است.

تحقیق و پژوهش ها توضیح می دهند که عصاره دانه انگور به جهش سلولهای سرطانی حمله می کنند و تنها  150 تا 250 میلی گرم از آن در برابر سرطان روده بزرگ عمل می کند. این عصاره همچنین می تواند بر بیماری های متعدد دیگر نیز تاثیر بگذارد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید:

خواص دارویی – جادویی عصاره هسته انگور


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ