به چاقی با این روش شبیخون بزنیم

mousavi
جنگ با چاقی یکی از بزرگ‌ترین دشمنان زندگی ماست و از بخت بد ما دشمن بسیار سرسختی هم هست. الو دکتر به شما می گوید در برابر دشمن خود چه کنید

دیدن موفقیت خانم هایی که در حالت ناامیدی برای لاغری مراجعه می کنند یکی از موهبت‌هایی است که قدر آن را باید به‌خوبی بدانیم. نقش متخصص تغذیه و تسلط وی به فنون مشاوره و انتخاب یک رهیافت مناسب مشورتی و مداخله ای واقعا همسنگ خود رژیم غذایی در موفقیت افراد نقش دارد.

گاهی شاهد هستیم برخی افراد به دلیل رژیم‌های متعددی که گرفته و بدنشان را مقاوم کرده اند و ماه‌ها پس از اجرای همه نوع رژیم سخت از کاهش وزن ناکام مانده اند؛ تمام امید خود را از دست می دهند. نقش متخصص تغذیه در این موارد طبیعتا ایفای نقش حمایت روانی و زنده کردن میل افراد به جنگجویی است.بله درست شنیدید! جنگ با چاقی یکی از بزرگ‌ترین دشمنان زندگی ماست و از بخت بد ما دشمن بسیار سرسختی هم هست. همه ما در برابر دشمن خود چه می کنیم؟ تسلیم می شویم؟ کرنش می کنیم؟ فرار می کنیم؟ یا نکند مصالحه می کنیم؟

نه! ما هرگز چنین نمی کنیم. این مطلبی است که در خون ماست. شما خواننده گرامی که اضافه وزن دارید هم یک جنگجو هستید و هرگز از دشمن خود یعنی چاقی شکست نخواهید خورد. هرکسی صبر کند پیروز می‌شود ولو اینکه طول بکشد.

به چاقی از زاویه‌ای که خودش هم متوجه نشود چنان شبیخون می زنیم که ضربه فنی شود! اگر می‌خواهیم موفق باشیم، بیش از اینکه حرف بزنیم باید گوش دهیم تا یاد بگیریم

با دقت به راهکارهایی که متخصص تغذیه به ما آموزش می دهد،گوش کنیم.

این فرمول جادویی!

کاهش وزن درواقع یک فرمول ریاضی بسیار ساده دارد : شما باید بیشتر از آنچه که می خورید کالری بسوزانید. متخصصان معمولا توصیه می کنند که روزانه با خوردن غذای کمتر و افزایش فعالیتهای بدنی ، ۵۰۰ کالری بیشتر از آنچه که می خورید ، بسوزانید اگر به این برنامه عمل کنید در طول یک هفته بین ۱ تا ۲ پوند وزن کم می کنیم.

حالا اگر می خواهید سریعتر وزنتان را کم کنید مسلما” باید کمتر غذا بخورید و بیشتر ورزش کنید. اگر هر روز بین ۱۰۵۰ تا ۱۲۰۰ کالری مواد غذایی مصرف کنید و حدود یک ساعت ورزش کنید ، در طول یک هفته بین ۳ تا ۴ پوند وزن کم می کنید و اگر وزن شما بیشتر از ۲۵۰ پوند باشد بیشتر از ۴ پوند وزن کم می کنید.

کسانی که از این برنامه کاهش وزن استفاده می کنند در طول هر هفته ۲ پوند از طریق رژیم غذایی و ۱ پوند از طریق تمرینات ورزشی وزن کم می کنند.

اگر در رژیم غذایتان نمک و نشاسته کمتری مصرف کنید میزان کاهش وزن شما بیشتر می شود.

از نظر برخی از متخصصان ، نوشیدن مقدار زیادی آب و خوردن پروتئین زیاد نیز در کاهش وزن تاثیر دارد.

منبع : alodoctor.com

توصیه های امام رضا علیه السلام برای کاهش وزن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ