دکتر مظهری در مورد لاغری سریع به شما توضیح می دهد

zahra
دکتر سیدضیاءالدین مظهری: تنها ساده اندیشان فکرمی کنند چیزی که طی سالها خراب شده را می شود یک شبه یا یک ماهه درست کرد.

دکتر سید ضیاءالدین مظهری؛ متخصص تغذیه: می گوید: «منظور از لاغری سریع چیست؟ روش هایی هست که وزن را صاعقه آسا کاهش می دهد ولی اولا این کاهش مقطعی است و وزن کم شده با بهره اش برمی گردد و در ثانی، ده ها عوارض خطرناک و غیرقابل جبران در بدن، مثل کبد و کلیه ایجاد می کند که متاسفانه قابل درمان هم نیستند. شما حتما مثل معروف «هر گردویی گرد است ولی هر گردی گردو نیست» را شنیده اید. هر کاهش وزنی اصولی و درست نیست. کاهش وزن درست و اصولی آن است که انرژی های مازاد و ذخیره شده در حوالی شکم را که طی سالها به شکل چربی انباشه شده اند، آزاد کنیم فراموش نکنید انرژی لایزال است و هرگز از بین نمی رود بلکه از شکلی به شکل دیگر درمی آید. روش درست آن است که این چربی­ها را آب و انرژی آنها را آزاد و به مصرف بدن رساند وگرنه در دراز مدت تولید بیماریها خطرناکی می کنند که سکته قلبی از شایع ترین آنهاست»

دکتر سید ضیاءالدین مظهری؛ متخصص تغذیه: اضافه کرد: «تنها ساده اندیشان فکرمی کنند چیزی که طی سالها خراب شده را می شود یک شبه یا یک ماهه درست کرد. کاهش وزن ناگهانی تنها در صورتی مجاز است که جان فرد در خطر باشد و برای عمل جراحی باید موضعی از بدن را لاغر کرد. این لاغری پایدار نیست و با بهره اش برمی گردد»

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
نگار

نگار

1394-08-05 - 19:37 پاسخ

سلام اقای دکترخسته نباشید آیا قهوه سبز برای لاغری موثراست؟آیاعوارضی دارد یاخیر؟ ممنون میشم که توضیحی درباره قهوه سبز بدهید.باتشکر

admin

admin

1394-08-05 - 19:37

برای کسب آگاهی بیشتر درباره ی قهوه سبز به لینک زیر مراجعه فرمایید :قهوه سبز

همه چیز درباره قهوه سبز

می دانستید قهوه سبز برای لاغری معجزه می کند؟