جراحی باز یا بسته (لاپاروسکوپی، آندوسکوپی)

meysam
دکتر محمود راد، دارای بورد تخصصی جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته: امروزه تمایل روزافزون به انجام جراحی با حداقل تهاجم بین بیماران و جراحان باعث شده پیشرفت‌های تکنولوژی در این زمینه شتاب بیشتری بگیرد. عمل‌های گوناگونی که با برش طولانی در شکم انجام می‌شد، از طریق لاپاروسکوپی و با برش کوچک در حد یک سانتی‌متر قابل انجام شده چون دسترسی و بزرگنمایی با لاپاروسکوپی بهتر است.

دکتر محمود راد، دارای بورد تخصصی جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته:

لاپاروسکوپی، بهترین روش در جراحی‌ها ازجمله جراحی‌های چاقی!

امروزه تمایل روزافزون به انجام جراحی با حداقل تهاجم بین بیماران و جراحان باعث شده پیشرفت‌های تکنولوژی در این زمینه شتاب بیشتری بگیرد. عمل‌های گوناگونی که با برش طولانی در شکم انجام می‌شد، از طریق لاپاروسکوپی و با برش کوچک در حد یک سانتی‌متر قابل انجام شده چون دسترسی و بزرگنمایی با لاپاروسکوپی بهتر است. علاوه بر آن از این روش در جراحی‌های چاقی و درمان دیابت نوع دو (بای پس)، خارج کردن کیسه‌ صفرا، آپاندیس، رحم، روده بزرگ، کیست‌ها و توده‌های تخمدان و فیبروم رحم هم می‌توان به‌خوبی بهره برد. علاوه ‌بر آن، بررسی چسبندگی‌ها و نازایی همچنین جراحی فتق و درمان ریفلاکس ترشحات معده به مری با لاپاروسکوپی قابل انجام است.

مزایا و معایب جراحی با روش لاپاروسکوپی:

در جراحی باز عفونت زخم و درد بیشتر و بستری طولانی‌تر است. اما در عمل جراحی با روش لاپاروسکوپی هزینه بیشتر و در بعضی موارد زمان کمی طولانی‌تر موردنیاز است.

دکتر محمود راد، دارای بورد تخصصی جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته:

دکتر محمود راد دارای بورد تخصصی جراحی عمومی و لاپاراسکوپی پیشرفته هستند. دکتر راد ضمن گذراندن دوره‌های تکمیلی در مراکز معتبر داخلی و خارجی در  محضر اساتید ایرانی و بین‌المللی کسب تجربه کرده و به درمان بیماران مبتلا به چاقی مفرط و دیابت نوع دوم اشتغال دارند.

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر محمود راد با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن تعیین وقت:

02188621696

Sms: 09191136764

مشاوره مستقیم، Smsو تلگرام:

09191136763

آدرس:  تهران، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، نبش خیابان چهل و هفتم، ساختمان نادر، طبقه دوم، واحد ۲۰۴

وب سایت: drrad.co


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مهدیس احمدزاده

مهدیس احمدزاده

1394-06-02 - 20:14 پاسخ

سلام.36 سال دارم با قد 163 وزن 84 kg. حدود 3 سال پیش با وزن 82 کیلوگرم بالون گذاشتم و16 کم کردم.اسلیو برای من مناسب است