عوارض و مزایای عمل لیپولیز اولتراسونیک

meysam
دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی: عوارض لیزر لیپولیز عمومی است و ممکن است در همه افراد که عمل جراحی زیبایی انجام می‌­دهند، دیده شود. این علائم ممکن است عفونی باشد که حتی برای درآوردن خال کوچک هم ممکن است این حالت دیده شود.

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی

عوارض لیزر لیپولیز عمومی است و ممکن است در همه افراد که عمل جراحی زیبایی انجام می‌­دهند، دیده شود. این علائم ممکن است عفونی باشد که حتی برای درآوردن خال کوچک هم امکان دارد این حالت دیده شود که برای پیشگیری از آن پزشک آنتی بیوتیک­‌های لازم را به مدت چهار هفته تجویز می­‌کند. یکی از عوارض دیگر، تجمع مایع زیر پوست است که بستگی به مراقبت بیمار دارد که آیا  گن مربوطه را سفت ببندد، مرتب بپوشد و سایز مناسب را دارد یا خیر. اگر بیمار در هفته‌­های اول این گن را نبندد یا اینکه گن به میزان کافی سفت نباشد، ریسک تجمع مایع زیر پوست را دارد که البته عارضه خطرناکی نیست و می توان با سرنگ مایع را بیرون کشید. اگر این عمل ­ها به خوبی انجام نشود، ممکن است، نهایتا عدم قرینگی در ناحیه حاصل شود، انجام موارد فوق به صورت صحیح تا حد زیادی به تجربه پزشک جراح بستگی دارد و توصیه می شود که بیماران در انتخاب پزشک حداکثر دقت را داشته باشند.

مزایای انجام عمل لیپولیز اولتراسونیک

با انجام عمل لیپولیز اولتراسونیک، ریسک آمبولی از بین رفته، بیمار سریع­تر به نتیجه می­‌رسد و دوره نقاهت طولانی ندارد و دردها و فشارهای عمل لیپوساکشن هم به بیمار وارد نمی‌­شود. در این روش هر میزان از چربی که داخل هر ناحیه از بیمار باشد را می­‌توان خارج کرد. چربی­ ها به هر میزان که باشد، با معاینه پزشک، چه عمقی باشد و چه سطحی از بدن بیمار خارج می شود و محدودیتی در میزان چربی دریافتی وجود ندارد. تغییر در پوست و سایز، درست بعد از عمل قابل مشاهده است و بیمار بلافاصله بعد از عمل می‌­تواند نتیجه عمل را ببیند.

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی

جهت تماس با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126104240

02126104241

آدرس:  نیاوران ، مجتمع نارون ، طبقه چهارم واحد ۴۰۶

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ