دکتر گودرزی به شما می‌گوید لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز اولتراسونیک

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی: این مسئله که لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز ذهن بسیاری از افراد را به خودش مشغول کرده است و برای اینکه بدانیم کدام بهتر است، باید ابتدا مکانیسم کار هرکدام را بدانیم.

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی

این مسئله که  لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز ذهن بسیاری از افراد را به خودش مشغول کرده است و برای اینکه بدانیم کدام بهتر است، باید ابتدا مکانیسم کار هرکدام را بدانیم. در روش لیپوماتیک وسیله مورد نظر از طریق سوراخ به چربی ­ها فرستاده می­‌شود و بین چربی­ ها قرار می‌­گیرد و نوک وسیله در جهات مختلف، شروع به لرزش می­‌کند؛ چربی ­ها را تکه تکه می­‌کند و از این طریق جراح مورد نظر، چربی ­ها را خارج می­‌کند اما  در روش لیپولیز با هر امواج دیگری، وسیله­‌ای به داخل بدن و چربی ها وارد می­‌شود، با این تفاوت که این­ بار امواج شروع به تابیدن می­‌کند. اگر نوع لیزر لیپولیز باشد امواج لیزری و اگر نوع اولتراسونیک باشد، امواج اولتراسونیک به بدن تابیده می­‌شود، در نهایت چربی­‌ها مثل روغن مایع می­‌شوند و از طریق سوراخ خارج می­‌شوند.

از نظر جراحان زیبایی، لیپوماتیک به خاطر تکان­ ها و ذراتی که ایجاد می­‌کند، نوعی لیپوساکشن قدیمی است که تنها با شکل و شمایل و اسم و برند جدید، وارد بازار شده است که همان عوارض را می‌­تواند ایجاد کند. با اسم­ ها لیپولیز، لیپوماتیک یا روش­ های دیگر سردرگم نشوید و به خاطر داشته باشید که تمام این عمل ­ها، روش­ ­های زیبایی هستند که اگر به وسیله متخصص جراح ماهر انجام شوند، می­‌توانند، نتیجه خوبی را داشته­‌ باشند. بهتر است با انتخاب جراح با تجربه که دارای حس زیبا شناسی زیادی است، خیال­تان را راحت کنید و بیش از این خودتان را درگیر اسم و برند­های مختلف نکنید.

دکتر شهرام گودرزی، بورد تخصصی جراحی لیپولیز، پلاستیک و زیبایی

جهت تماس با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126104240

02126104241

آدرس:  نیاوران ، مجتمع نارون ، طبقه چهارم واحد ۴۰۶

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ