عروس خانم‌ها، این صفحه مخصوص شماست

meysam
شاید شما یکی از کسانی باشید که قرار است در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. احتمالا استرس بسیاری دارید

مجله سیب سبز: شاید شما یکی از کسانی باشید که قرار است در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. احتمالا استرس بسیاری دارید چرا که هم باید به خود برسید، هم باید به فهرست مهمان‌ها فکر کنید، هم به دنبال درست‌کردن خانه‌ای رؤیایی باشید و … . همه این کارها بسیار مهم است ولی به یاد داشته باشید، مهم‌ترین نکته در این شب بزرگ، ظاهر شماست و باید از همین حالا کم‌کم ظاهر خود را‌آماده کنید. عروسی شما بیشتر از یک شب نیست پس باید آمادگی کاملی برای این شب داشته باشید. اگر جشن عروسی شما نزدیک است از همین امروز شروع کنید تا در آن شب چهره فراموش‌نشدنی داشته باشید. ما قدم به قدم راهنمایی‌تان می‌کنیم.

مجله سیب سبز: کی موهای‌تان را کوتاه کنید؟

یک عروس، حتما باید حدود یک‌ماه‌و‌نیم قبل از مراسم عروسی، موهای‌ خود را به صورت دلخواه کوتاه کند. با گذشت این مدت می‌توانید کاملا مطمئن باشید که اثر قیچی روی موهای شما از بین می‌رود و موهای شما به اصطلاح کاملا جا می‌افتد. به هیچ‌وجه قبل از عروسی برای کوتاه‌کردن موهای‌تان پیش یک آرایشگر جدید نروید چون ممکن است کاملا به دردسر بیفتید.همچنین اگر کمتر از یک ماه به جشن عروسی زمان دارید بهتر است دیگر موهایتان را کوتاه نکنید چراکه ممکن است رد قیچی روی موها باقی بماند و که این می‌تواند آرایش موها را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ