آیا نوشیدن ‌آب در زیبایی پوست تأثیر دارد؟

mousavi
طبق مطالعات جدید دانشمندان، آب عنصری است که باعث بازسازی و احیای سلول‌های مرده پوست می‌شود و چین و چروک را از بین می‌برد.

طبق مطالعات جدید دانشمندان، آب عنصری است که باعث بازسازی و احیای سلول‌های مرده پوست می‌شود و چین و چروک را از بین می‌برد.

محمدرضا کمالی پزشک عمومی و کارشناس طب سنتی، گفت: نوشیدن ‌آب در زیبایی پوست نقش مهمی دارد، زیرا باعث بهبود تیرگی های پوست دور چشم و کاهش جوش‌های صورت می‌شود.

وی با بیان اینکه آب را می‌توان به طور خالص و یا در ترکیب مواد غذایی مصرف کرد، تصریح کرد: آب همراه با مواد غذایی بیشتر در ویتامین‌های محلول در آب و املاح موادغذایی است.

وی گفت: میزان ‌آب موجود در موادغذایی متفاوت است و  به طور مثال شیر دارای 87 درصد، تخم مرغ دارای 74 درصد، گوشت دارای 70 درصد، میوه‌ها دارای 85 درصد و نان دارای 40 درصد آب است.

این متخصص با بیان اینکه‌ آب 65 درصد وزن بدن را تشکیل می‌دهد، گفت: آب زردی پوست را از بین می برد، بنابراین افراد بهتر است آب سرد بنوشند.

کمالی تاکید کرد: طبق مطالعات جدید دانشمندان، آب باعث بازسازی و احیای سلول‌های مرده پوست می‌شود و نقش مهمی در از بین بردن چین و چروک صورت دارد.

وی تاکید کرد: نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز برای زیبایی پوست صورت و جلوگیری از چین و چروک است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

مطلب مرتبط:

توصیه های جالب امام رضا (ع) در مورد نوشیدن آب

چرا نباید بعد از غذا آب یخ خورد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ