توضیح دکتر کیانا امامیان سفت‌سازی پوست به کمک لیزر ریفرم

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت-دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی:متأسفانه با بالا رفتن سن پوست انسان شروع می‌کند به شل‌ شدن و چروک خوردن. افراد زیادی هستند که می‌خواهند بدون استفاده از جراحی، افتادگی پوست را ترمیم کنند.

دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی:

متأسفانه با بالا رفتن سن پوست انسان شروع می‌کند به شل‌ شدن و چروک خوردن. افراد زیادی هستند که می‌خواهند بدون استفاده از جراحی، افتادگی پوست را ترمیم کنند. لیزر ریفرم که یک روش غیر‌تهاجمی است می‌تواند پوست را سفت ساخته و جوانی را به چهره شما بازگرداند.
لیزر ریفرم از ترکیب منحصر به فرد نور مادون قرمز و انرژی امواج رادیویی دو قطبی استفاده کرده تا چروک پوست را کاهش داده و کلاژن را بهبود ببخشد. نتیجه‌ی استفاده از این تکنولوژی سفتی و کشیدگی پوست را به همراه خواهد داشت. ترکیب تکنولوژی نوع مادون قرمز و انرژی امواج رادیویی دو قطبی با حرارت دادن به بافت‌های پوستی در ناحیه مورد ترمیم، تولید کلاژن را به خوبی تحریک کرده و پوست شل را ترمیم کرده و سفت می‌سازد.
پس از ترمیم، چروک پوست کمتر شده و با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، بافت آن بهبود می‌یابد. لیزر‌درمانی می‌تواند خطوط اطراف بینی، لب، چانه و چشم  را ترمیم کند و همچنین قادر است محل قرار‌گیری ابروها را اصلاح کند. از لیزر برای ترمیم قسمت‌های داخلی و خارجی ران‌ها و شکم نیز می‌توان استفاده کرد. بهترین نتیجه معمولاً پس از ۴ تا ۵ جلسه ترمیمی و پس از آن ادامه سفت‌سازی و بهبود کلاژن برای ۶ تا ۱۲ ماه حاصل خواهد شد. افرادی که از این روش استفاده می‌کنند قادرند بلافاصله پس از درمان به زندگی روزمره‌ی خود بازگردند و نیازی به بستری و استراحت نخواهند داشت.

این متن، با مطالعه تحقیقات ارائه شده  در سایت‌های Smart Beauty Guide و ‌Ramsay Health و کتاب Laser Hair Removal: A Comprehensive Guide for Home Laser Hair Removal  نوشته کارل اسلوان نوشته شده است.

دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی  پزشکی است که در زمینه درمان‌های زیبایی فعالیت ‌می‌کند. لیزر موهای زائد، رفع چین و چروک، خال و لک، لیفتینگ، جوان‌سازی و لاغری موضعی از جمله خدماتی است که در دکتر کیانا امامیان ارائه می‌کند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ