نظر دکتر کیانا امامیان درباره لزوم لیزر موهای زائد برای آقایان

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت-دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی:با معرفی لیزر به عنوان راهی برای رهایی از موهای زائد اکثر افراد گمان می‌کردند که این روش فقط برای خانم‌ها مناسب است؛ اما به تدریج ثابت شد که آقایان نیز می‌توانند از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند.

دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی:

با معرفی لیزر به عنوان راهی برای رهایی از موهای زائد اکثر افراد گمان می‌کردند که این روش فقط برای خانم‌ها مناسب است؛ اما به تدریج ثابت شد که آقایان نیز می‌توانند از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند.
موهای آقایان اکثراً در مناطقی رشد می‌کند که دسترسی به آن مشکل است، مانند پشت گردن، کمر، شانه و باسن. گرچه آقایان نیز می‌توانند از روش‌هایی مانند مومک یا اصلاح با تیغ استفاده کنند اما این نواحی دور از دسترس کار را مشکل می‌کنند. آقایان معمولاً از لیزر بیشتر برای از بین بردن موهای کمر و شانه‌های‌شان و البته مناطق دیگری مانند سینه، شکم، بازو، پا و انگشت‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای صورت نیز در بین آقایان طرفداران خاص خود را دارد. اصلاح کردن هر روزه‌ی صورت می‌تواند دردسر ساز و خسته کننده باشد. با استفاده از لیزر دیگر نیازی به نگرانی نیست.
مسائل ژنتیکی نقش مهمی در تعیین رنگ و ضخامت مو دارد؛ خیلی از آقایان از داشتن موهای تیره و ضخیم ناراضی‌اند، اما با استفاده از لیزر می‌توانید یک‌بار برای همیشه از شر این موهای زائد خلاص شوید.
از کجا شروع کنیم؟
اگر مصمم هستید که از مزایای لیزر موها بهره‌مند شوید ابتدا باید در یک کلینیک معتبر با متخصص مربوطه مشورت کنید. تمامی سوالات خود را مطرح کنید، کارکنان یک کلینیک خوب همواره شما را راهنمایی خواهند کرد و سعی می‌کنند اطلاعات شما را در ارتباط با فرآیند پیش‌رو افزایش دهند.
برخی از آقایان در استفاده از عمل‌های زیبایی کمی مردد هستند، اما همه‌ی آقایانی که از دست موهای زائد خود کلافه شده‌اند می‌توانند از لیزر برای رهایی از این موها استفاده کنند. وقتی نتایج لیزر درمانی را مشاهده کنید تعجب خواهید کرد که چرا زودتر اقدام نکرده‌‌اید.

این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های Smart Beauty Guide و Ramsay Health و کتاب‌های The Complete Guide to Hair Removal for Women ‌نوشته لوری وینترب‌ است.

دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی پزشکی است که در زمینه درمان‌های زیبایی فعالیت ‌می‌کند. لیزر موهای زائد، رفع چین و چروک، خال و لک، لیفتینگ، جوان‌سازی و لاغری موضعی از جمله خدماتی است که در دکتر کیانا امامیان ارائه می‌کند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مصطفی

مصطفی

1395-04-11 - 14:49 پاسخ

سلام من ۱۹ سالمه و پسرم الان کل صورتم مو در اورده دوست ندارم همش اصلاح کنم ایا من میتونم از لیزر استفاده کنم یعنی برای یک مرد ایرادی نداره که صورت بی مویی داشته باشه؟ و اینکه در بندرعباس هم جایی رو میشناسید که این کار رو انجام بدهند راستی چون بندرعباس خیلی گرمه مو ها هم خیلی زود رشد می کنند ممنون میشم پاسخ بدهید تشکر

admin

admin

1395-04-11 - 14:49

در سن شما به جای لیزر بهتر است که موهای صورتتان را اصلاح کنید.دکتر خدابنده از سایت الودکتر