چای قاصدک: پاک‌ساز کبد، از بین برنده‌ی سنگ کلیه و سلول‌های سرطانی

maryam01
قاصدک، گیاه گل‌داری است که در بخش‌های مختلف اروپا، آسیا و شمال آمریکا رشد می‌کند. ریشه‌های قاصدک و برگ‌هایش هر دو خواص و کاربرد پزشکی و دارویی دارند. در واقع ریشه‌‌ آن عامل ضدعفونی‌کننده‌ و پاکساز کبد است. ترکیبات موجود در ریشه باعث افزایش تولید صفرا می‌شود. افزایش صفرا به بهتر شدن هاضمه می‌انجامد. از طرفی بالا رفتن میزان تولید صفرا به کبد کمک می‌کند تا غذاها را بهتر هضم کرده و سریعا سموم را دفع و آن را تمیز کند. درمان سرطان چای قاصدک شامل ریشه‌‌ قاصدک بوده و در از بین بردن سلول‌های سرطانی بسیار موثر است.

قاصدک، گیاه گل‌داری است که در بخش‌های مختلف اروپا، آسیا و شمال آمریکا رشد می‌کند. ریشه‌های قاصدک و برگ‌هایش هر دو خواص و کاربرد پزشکی و دارویی دارند. در واقع ریشه‌‌ آن عامل ضدعفونی‌کننده‌ و پاکساز کبد است. ترکیبات موجود در ریشه باعث افزایش تولید صفرا می‌شود. افزایش صفرا به بهتر شدن هاضمه می‌انجامد. از طرفی بالا رفتن میزان تولید صفرا به کبد کمک می‌کند تا غذاها را بهتر هضم کرده و سریعا سموم را دفع و آن را تمیز کند. 
درمان سرطان
چای قاصدک شامل ریشه‌‌ قاصدک بوده و در از بین بردن سلول‌های سرطانی بسیار موثر است. طی تحقیقات آزمایشگاهی، محققان تأثیرهای فرمول چای قاصدک را بر تعدادی از سلول‌های سرطان خون مورد آزمایش قرار دادند. این تیم به این نتیجه رسید که چای قاصدک باعث می‌شود سلول‌های سرطانی خودشان، خودشان را بکشند.
سم‌زدایی گیاهی
چای قاصدک را می‌توان در قالب یک گیاه سم‌زدا برای کمک به پاک‌سازی کبد و کلیه‌ها استفاده کرد.  می‌توان آن را به تنهایی و یا همراه با سایر گیاهان مصرف کرد. قاصدک گیاهی ادرارآور و کمی ملین است و به طور کلی باعث تحریک سیستم گوارش می‌شود اما تاثیر اصلی آن بر مجاری ادراری خصوصا در اختلالات کبدی و کلیه است.
عامل مبارزه با انواع دیابت
چای قاصدک و عصاره‌ آن در افرادی که دیابت دارند باعث تحریک تولید انسولین از پانکراس شده و میزان قند خون را پایین نگه می‌دارد. اگر پانکراس شما نتواند مقدار مناسبی از انسولین تولید کند، و اگر سلول‌های شما به نحو مناسبی سوخت و ساز انسولین را انجام دهد، منجر به دیابت می‌شود. از آنجایی که گلوکز به طور مناسبی استفاده نمی‌شود، در جریان خون تجمع پیدا کرده و منجر به بالا رفتن گلوکز خون و یا میزان قند خون می‌شود.
(منبع: webmd)

آیا می دانید برخی از دمنوش های گیاهی برای دیابت مفید است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
الهام

الهام

1395-04-24 - 20:11 پاسخ

سلام. لطفا راهنمایید کنید این چای ریشه قاصدک کجا میشود تهیه کرد لطفا عاجزانه درخواست میکنم راهنمایی فرمایید. باتشکر

admin

admin

1395-04-24 - 20:11

مخاطب گرامی سایت الودکتر سلام

چای ریشه قاصدک را می توانید از عطاری ها تهیه فرمایید.

1395-04-05 - 20:24 پاسخ

لطفا بفرمایید از کجا تهیه کنیم

saeed abd

saeed abd

1395-03-23 - 11:08 پاسخ

سلام ببخشید من از کجا این چای (چای رشه ی قاصدک)پیداکنم زیا د ضرورم؟