درمان های خانگی برای عفونت و درد کلیه

maryam01
لیه‌ها اندام‌هایی حیاتی هستند که به کارکرد صحیح بدن و حذف مواد زاید خون کمک می‌کنند. عفونت کلیه یک مشکل جدی و نیازمند درمان مناسب است. عدم درمان عفونت کلیه می‌تواند موجب ایجاد سنگ کلیه، عفونت مثانه و عفونت پروستات شود. در ادامه با روش‌های خانگی برای معالجه‌ی عفونت کلیه و درد ناشی از آن آشنا خواهید شد: سیر این گیاه می‌تواند قوی‌ترین درمان برای عفونت کلیه و درد باشد. سیر حاوی ماده‌ی فعالی به نام آلیسین است که دارای خصایص ضدباکتریایی، ضدالتهابی و ضدقارچ می‌باشد. سیر به سبب ویژگی آنتی‌اکسیدانی خود می‌تواند طیف وسیعی از بیماری‌ها را درمان کند. زنجبیل زنجبیل معجزه‌ی داروهای گیاهی است و کاربردهای متنوعی دارد. زنجبیل درمانی موثر برای عفونت و درد کلیه است. روغن زیتون فوق خالص این روغن در درمان عفونت و سنگ کلیه بسیار موثر است. روغن زیتون فوق خالص به زدودن سموم از کبد، کلیه‌های و کیسه صفرا کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که روغن زیتون به همراه آب لیمو تأثیر بهتری دارد.

کلیه‌ها اندام‌هایی حیاتی هستند که به کارکرد صحیح بدن و حذف مواد زاید خون کمک می‌کنند. عفونت کلیه یک مشکل جدی و نیازمند درمان مناسب است. عدم درمان عفونت کلیه می‌تواند موجب ایجاد سنگ کلیه، عفونت مثانه و عفونت پروستات شود. در ادامه با روش‌های خانگی برای معالجه‌ی عفونت کلیه و درد ناشی از آن آشنا خواهید شد:
سیر
این گیاه می‌تواند قوی‌ترین درمان برای عفونت کلیه و درد باشد. سیر حاوی ماده‌ی فعالی به نام آلیسین است که دارای خصایص ضدباکتریایی، ضدالتهابی و ضدقارچ می‌باشد. سیر به سبب ویژگی آنتی‌اکسیدانی خود می‌تواند طیف وسیعی از بیماری‌ها را درمان کند.
زنجبیل
زنجبیل معجزه‌ی داروهای گیاهی است و کاربردهای متنوعی دارد. زنجبیل درمانی موثر برای عفونت و درد کلیه است.
روغن زیتون فوق خالص
این روغن در درمان عفونت و سنگ کلیه بسیار موثر است. روغن زیتون فوق خالص به زدودن سموم از کبد، کلیه‌های و کیسه صفرا کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که روغن زیتون به همراه آب لیمو تأثیر بهتری دارد.
آب زغال اخته
این نوشیدنی یک روش مفید برای عفونت کلیه است. افرادی که به طور منظم آب کرنبری می‌نوشند کمتر دچار عفونت دستگاه ادراری می‌شوند. این آب‌میوه موجب اسیدی شدن بیشتر ادرار و در نتیجه‌ی دور ماندن باکتری‌ها از دیواره‌ی مثانه می‌شود.
ویتامین C
ویتامین C در برطرف کردن همه‌ی انواع عفونت‌های کلیه موثر است. مکمل ویتامین C علائم عفونت کلیه را کاهش داده و با اسیدی نگاه‌ داشتن ادرار باعث از بین رفتن باکتری‌هایی می‌شود که مسبب عفونت هستند.
سرکه سیب
عسل و سرکه سیب برای عفونت کلیه‌ جادو می‌کنند. سرکه سیب حاوی اسید مالیک است که دارای خاصیت آنتی‌باکتریایی بوده و به درمان عفونت کلیه کمک می‌کند. 2 قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری سرکه سیب ترکیب کرده و روزانه مصرف کنید.
آب جعفری
آب جعفری موجب بهبود سلامت کلیه و تخلیه سموم موجود در آن می‌شود. آب جعفری حاوی ویتامین‌های A، C و B و همچنین پتاسیم، سدیم، تیامین و ریبوفلاوین است.
آلوئه‌ورا
این گیاه معجزه‌آسا تقریباً برای هر دردی دوا است. برگ آلوئه‌ورا را با آب نیم‌جوش مصرف کنید تا عفونت کلیه‌ی شما به سرعت درمان شود. آلوئه‌ورا همچنین در دفع سموم بدن نیز موثر است.
(منبع: webmd)

برای سالم ماندن کلیه ها چه بخوریم ؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
حسبن یکتا

حسبن یکتا

1396-11-27 - 23:40 پاسخ

با سلام بسیار عالی بود

1396-09-26 - 11:23 پاسخ

من که هنوز از این داروهای گیاهی استفاده نکردم بعد نتیجشو خواهد گرفت

محمود

محمود

1396-08-22 - 22:43 پاسخ

هیچ فایده ای ندارد

مرضی

مرضی

1396-07-15 - 17:10 پاسخ

هیچ کدام به کلیه فایده نکرد

باقر

باقر

1396-05-09 - 12:52 پاسخ

بسیار عالی واموزنده

1396-02-23 - 06:13 پاسخ

بسیارعالی

سانیا

سانیا

1395-12-22 - 20:36 پاسخ

با سلام.منم مشکل عفونت کلیه داشتم.چای گل نسترن خوردم.میتونید از عطاری ها بگیرید خیلی خوبه.من که نتیجه اش را گرفتم.ان شاءالله شما هم بگیرید.

1395-10-07 - 21:03 پاسخ

بسیار مطالب جذاب و مفیدی بود.

الناز

الناز

1394-06-12 - 04:24 پاسخ

باسلام,تشکر از شما

فاطمه

فاطمه

1394-06-12 - 01:41 پاسخ

بسیار عالی بود انشاالله که راههای درمانی شما همیشه داروهای گیاهی باشد موفق و موید باشید

میرا

میرا

1394-06-12 - 01:16 پاسخ

عالی