نخستین روش لیزر فرکشنال مورد تایید FDA برای از بین بردن استریا

maryam01
اخیرا سازمان دارو و غذای آمریکا، نوعی هندپیس یا قلم دستی لیزری غیرفرسایشی فرکشنال به نام Lux1540 را مورد تأیید قرار داده که از این لیزر فرکشنال برای از بین بردن ترک‌های پوستی (استریا) استفاده می‌شود. افرادی که با این لیزر تحت درمان قرار می‌گیرند بین ۵۱ تا ۷۵ درصد وضع ظاهر ترک‌های پوستی آنها بهتر می‌شود. محققان معتقدند که این نخستین لیزری است که در برطرف کردن ترک‌های پوستی کارکرد بسیار خوبی دارد. روش استفاده از Lux1540 می‌تواند برای درمان زخم‌ها، زخم‌های جوشی و لک‌های پوستی و نیز جوان‌سازی غیرفرسایشی پوست مورد استفاده قرار گیرد. این قلم‌دستی مربوط به لیزر غیرفرسایشی فرکشنال Lux1540 را می‌توان همراه با لیزر Palomar StarLux 500 هم استفاده کرد. این لیزر به متخصص درمان این امکان را می‌دهد تا بتوانند قلم‌های دستی مختلفی را با یک مبنای واحد، برای جوان‌سازی پوست استفاده کنند.

اخیرا سازمان دارو و غذای آمریکا، نوعی هندپیس یا قلم دستی لیزری غیرفرسایشی فرکشنال به نام Lux1540 را مورد تأیید قرار داده که از این لیزر فرکشنال برای از بین بردن ترک‌های پوستی (استریا) استفاده می‌شود. افرادی که با این لیزر تحت درمان قرار می‌گیرند بین ۵۱ تا ۷۵ درصد وضع ظاهر ترک‌های پوستی آنها بهتر می‌شود. محققان معتقدند که این نخستین لیزری است که در برطرف کردن ترک‌های پوستی کارکرد بسیار خوبی دارد.
روش استفاده از Lux1540 می‌تواند برای درمان زخم‌ها، زخم‌های جوشی و لک‌های پوستی و نیز جوان‌سازی غیرفرسایشی پوست مورد استفاده قرار گیرد. این قلم‌دستی مربوط به لیزر غیرفرسایشی فرکشنال Lux1540  را می‌توان همراه با لیزر Palomar StarLux 500 هم استفاده کرد. این لیزر به متخصص درمان این امکان را می‌دهد تا بتوانند قلم‌های دستی مختلفی را با یک مبنای واحد، برای جوان‌سازی پوست استفاده کنند.
نکاتی درباره‌ی تکونولوژی‌های پزشکی Palomar
Palomar یک سیتم پیشرونده‌‌ی پرتوی برای درمان‌های زیبایی است. در واقع Palomar زمانی که برای نخستین بار در سال ۱۹۹۷ به بازار عرضه شد پیشگام روش زدودن مو با لیزر بود. از آن زمان به بعد بسیاری از پیشرفت‌های اصلی در زدودن مو با لیزر پرتوی بر اساس تکنولوژی ابزارهای Palomar انجام شد. در حال حاضر در سرتاسر دنیا میلیون‌ها روش زیبایی پرتوی انجام می‌شود. Palomar بسیاری از ابزارهای جدید موجود را در بازار زدودن مو و سایر ابزارهای زیبایی برای پیشرفت بیشتر مورد آزمایش قرار می‌دهد.
(منبع: webmd)

مزایای لیزر فرکشنال

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ