تاثیر مصرف ویتامین U در التیام زخم معده

maryam01
ویتامین U در واقع ویتامین نیست٬ اما در اکثر مواقع برای تشریح آنزیم متیلمتیونین استفاده می‌شود. این ویتامین را می‌توان به طور مصنوعی ترکیب کرد که در این قالب شبیه یک کریستال سفید خواهد بوده و حلالیت آن در آب بسیار زیاد است. این فرم ترکیبی برای درمان زخم‌ها به کار می‌رود اما تأثیر چشمگیری به همراه ندارد. در پاره ای موارد ویتامین U را ویتامین «ضدزخم» هم می‌نامند و این ویتامین قادر است روند التیام زخم‌ها خصوصا زخم های اثنی عشری را افزایش دهد. این ویتامین در کلم خام به شدت موجود است. از دیگر مزیتهای ویتامین U آن است که در از بین بردن واکنشهای آلرژیک نسبت به مصرف تنباکو تأثیر فراوانی دارد.

ویتامین U در واقع ویتامین نیست٬ اما در اکثر مواقع برای تشریح آنزیم متیلمتیونین استفاده می‌شود. این ویتامین را می‌توان به طور مصنوعی ترکیب کرد که در این قالب شبیه یک کریستال سفید خواهد بوده و حلالیت آن در آب بسیار زیاد است. این فرم ترکیبی برای درمان زخم‌ها به کار می‌رود اما تأثیر چشمگیری به همراه ندارد.
در پاره ای موارد ویتامین U را ویتامین «ضدزخم» هم می‌نامند و این ویتامین قادر است روند التیام زخم‌ها خصوصا زخم های اثنی عشری را افزایش دهد. این ویتامین در کلم خام به شدت موجود است. از دیگر مزیتهای ویتامین U آن است که در از بین بردن واکنشهای آلرژیک نسبت به مصرف تنباکو تأثیر فراوانی دارد.
 اگر می‌خواهید از مزیت های بیشتر این ویتامین بهره‌مند شوید٬ بهتر است یک غذای آلمانی به نام ساورکراوت بخورید. این غذای مخمری غذایی است که از بروز سرطان پیشگیری می‌کند؛ در واقع خطر سرطان ریه٬ روده٬ پروستات و کبد را کاهش می‌دهد. ساورکراوت یکی از معدود غذاهایی است که حاوی باکتری سالمی به نام ال-پلنتاریوم است که از بروز سیستمهای بیماریزا پیشگیری می‌کند.
 (منبع: mayoclinic)

رژیم غذایی مناسب برای بیماران زخم معده ای چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ