توضیحات دکتر علی سمیعی درباره چگونگی درمان سلولیت با لیزر

اخبار پزشکی وسلامت-دکتر علی سمیعی، پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی:سلولیت یکی از معضلات ظاهری رایج برای خانم‌ها است. 80 درصد خانم‌ها و 20 درصد آقایان دچار سلولیت هستند.

دکتر علی سمیعی، پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی:
سلولیت یکی از معضلات ظاهری رایج برای خانم‌ها است. 80 درصد خانم‌ها و 20 درصد آقایان دچار سلولیت هستند. سلولیت قسمتی از ساختار پوست شما است و فرقی نمی‌کند چقدر ورزش می‌کنید یا رژیم غذایی‌تان چقدر شدید است، سلولیت را نمی‌توانید خودتان از بین ببرید. اما روش‌های بسیاری برای از بین بردن سلولیت وجود دارند که لیزر موثرترین آن‌ها است.
سلولیت چیست؟
در بدن همه‌ی ما لایه‌ای وجود دارد که به آن چربی زیرپوستی گفته می‌شود. این لایه‌ی چربی باعث فرم ظاهری و نرمی بدن شده و ضخامت آن نسبت به نواحی مختلف بدن متغیر است. ساختار این لایه به کمک بافت‌های هم‌بند حفاظت می‌شود. بافت‌ هم‌بند پوست را در جای خود نگاه می‌دارد، اما می‌تواند باعث به وجود آمدن توده‌ای از چربی نیز شود. ظاهر پوستی که دچار این حالت است شبیه پوست پرتغال ناهموار خواهد بود.
درمان سلولیت
برای درمان سلولیت نیاز به تغییر ساختار توده‌های چربی است تا ظاهری یک‌دست و هموار داشته باشند که حرارت لیزر بهترین راه برای رسیدن به این حالت است. به جای اینکه انرژی لیزر از سطح پوست اعمال شود می‌توان یک کانولا کوچک را وارد لایه‌ی چربی زیر پوستی نمود. از این طریق انرژی لیزر مستقیماً توده‌ی چربی را برش داده و سه مزیت مهم را به همراه خواهد داشت:
•    از چربی انباشته شده کاسته خواهد شد
•    بافت همبندی که باعث ایجاد توده‌ی چربی شده است رها خواهد شد
•    پوست ناحیه تحت ترمیم نیز تحت تأثیر قرار گرفته، خاصیت ارتجاعی و ضخامت آن افزایش می‌یابد
برای درمان سلولیت می‌توان از روش‌های غیرتهاجمی مانند روش لیزری اسموس‌شیپز و درمان به کمک امواج رادیویی نیز استفاده کرد.

دکتر علی سمیعی، پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی است. کاهش و افزایش وزن با آخرین متد علمی، درمان سلولیت و کاهش بافت چربی، جوان‌سازی پوست و افزایش کلاژن با متد جدید، تغذیه دیابت نوع ۲، دوران کهولت، شیرهی و بارداری، تغذیه دوران کودکی، تغذیه و رشد مناسب دوران بلوغ خدماتی است که در مرکز مشاوره، تغذیه و رژیم‌درمانی دکتر علی سمیعی ارائه می‌شود.

برای تماس با دکتر سمیعی می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122785922

02122547573

آدرس:تهران، چهارراه پاسداران، خیابان دولت،بین چهارراه اختیاریه و دیباجی، بن بست هروی، نبش بانک آینده، ساختمان پزشکان هدیه، طبقه سوم

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ