با این چند راه کار، سبزیجات بیشتری را در وعده ها ی غذایی تان جای دهید

سرآشپز های برتر و نویسند گان کتاب های آشپزی راهنمایی های خود را برای پخت سبزیجات سرخ شده، ترشی های خانگی، و سالاد های خوش طعم به اشتراک می گذارند.

در هر رژیم غذایی سالمی، چند نقطه ی مشترک وجود دارد؛  یکی از مهم ترین آن ها خوردن زیاد سبزیجات است. اما خوردن یک نوع سالاد در هر روز به همراه ناهار، و یا افزودن مخلفات سبزی جات به خوراک مرغ و یا ماهی، این کار را تبدیل به امری عادی و روزمره می کند، تا این که بخواهد فرصتی را برای خوردن خوراکی ای سالم و درعین حال لذیذ پدید بیاورد. (خوش مزه بودن غذاهای گیاهی، تنها یکی از دلایلی است که مردم رژیم غذایی گیاه خواری را یک ایده ی خوب می دانند.)

بنا بر این ما از کارشناسان آشپزی حقه هایی را برای تان معرفی می کنیم تا با کمک آن ها، خوراک های سبزیجاتی تان را از لحاظ طعم و مزه ارتقا ببخشید.

گرم کنید، سپس کباب نمایید. برای پخت بهتر هویج، کلم بروکلی و مارچوبه بهتر است که قبل از هر کاری آن ها را در فر بگذارید تا گرم شوند و سپس از آن ها در غذا ها استفاده کنید.

از سبزیجات در شور و ترشی استفاده کنید. هنگامی که مقدار زیادی از سبزیجات در یخچال دارید، یکی از بهترین راه ها درست کردن شور و ترشی است که می توانید از آن ها در کنار سایر خوراک ها یتان، و ساندویچ ها  استفاده کنید.

منبع:   shape.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ