توضیحات دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی درباره عوارض احتمالی پس از جراحی کاشت ابرو

اخبار پزشکی و سلامت-دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست، مو و زیبایی: افراد عصبی و استرسی اغلب عادت دارند صورت و بین ابروهای خود را چین داده به طوری که پیشانیشان چروک می‌شود.

دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست، مو و زیبایی:
افراد عصبی و استرسی اغلب عادت دارند صورت و بین ابروهای خود را چین داده به طوری که پیشانیشان چروک می‌شود. این مسئله به دشوار شدن کاشت ابروها می‌انجامد. موهایی که باید در نهایت در محل ابرو قرار بگیرد از موهای سر فرد گرفته می‌شود. ناحیه‌ای در پشت گوش نقطه‌ای است که پزشک معمولا این دست از موها را در آن می‌یابد. این کار دلایل زیادی دارد. نخست اینکه موهای این ناحیه برای انجام کاشت بسیار مناسب هستند. آنها سبک بوده و به راحتی می‌توان آن را به نقاط مختلف ابرو پیوند زد.
این موها به ناحیه‌ای در بالای چشم و در قالب یک رشته پیوند زده می‌شود. به خاطر داشته باشید که فقط مو نیست که پیوند زده می‌شود، بلکه مو به همراه فولیکول است. این بدان معناست که وقتی تمام کارها انجام شد٬ بیمار ابروهایی دارد که قادرند به طور کامل رشد کرده و حالت طبیعی خود را داشته باشند. به فاصله‌ی هر نیم میلی‌متر، یک تار مو قرار داده می‌شود. زاویه و سمت قرار گرفتن آنها بسیار مهم است.
بعد از عمل
ممکن است بعد از عمل کمی دچار پوست‌زخم یا خونریزی شوید. این مسئله چندان بارز و آشکار نخواهد بود و اغلب مواقع ابروهای طبیعی و پرپشت شما، آن را پوشش می‌دهد. در هر موردی، این علائم ظرف چهار روز یا همین حدود از بین می‌رود. برخی بیماران هم از خارش ابروهای جدید می‌نالند. این مسئله کاملا طبیعی بوده و پزشک برای کاهش خارش و کم شدن تورم، آنتی‌هیستامین ترشح می‌کند.
چند ماه بعد از جراحی کاشت، موهای ابرو ممکن است بریزد اما اصلا نگران نباشید. این اتفاق طبیعی است. به یاد داشته باشید چیزی که اهمیت زیادی دارد فولیکول است نه خود موها. وقتی موی شما می‌ریزد، فولیکول‌ها موهای جدیدی را رشد داده و ابرو را پر می‌کنند.

این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های Smartbeautyguide ‌و American Board Cosmeticsurgery و کتاب‌ Total Regrowth: Natural Hair Restoration for Men نوشته اریک جی مارشال  است.

دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست، مو و زیباییاست که در زمینه پوست و مو تبحر دارد. او عضو مدرسین پیوند موی طبیعی انجمن جراحان ایران است. کاشت مو طبیعی‌، کاشت ابروی طبیعی،  تزریق چربی، تریق بوتاکس و پی‌آر‌پی خدماتی است که دکتر پورسعادت حسینی در کلینیک کاشت مو و ابروی خود ارائه می‌کند. برای ارتباط با این شماره‌ تماس حاصل فرمائید: ۰۲۱۸۸۸۰۹۱۸۵

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1394-08-21 - 21:11 پاسخ

عالی بود

1394-08-21 - 11:00 پاسخ

ممنون به خاطراطلاعات خوبی که میدهین درضمن تو قسمت بالا پزشک انتی هیستامین تجویز میکند نه ترشح