عمل جراحی ابرو باعث افزایش زیبایی و تقارن صورت شما می‌شود (توضیحات دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی)

اخبار پزشکی و سلامت-دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست، مو و زیبایی: میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از تنک شدن موی ابروهایشان رنج می‌برند. افرادی که به طاسی موضعی در نواحی ابرو دچار می‌شوند، هر روز زمان زیادی را صرف آرایش ابروهای خود می‌کنند.

دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست، مو و زیبایی:
میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از تنک شدن موی ابروهایشان رنج می‌برند. افرادی که به طاسی موضعی در نواحی ابرو دچار می‌شوند، هر روز زمان زیادی را صرف آرایش ابروهای خود می‌کنند. بسیاری از افراد به تتو کردن ابروهایشان متوسل می‌شوند. اما تتوی ابرو چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد. عمل پیوند مو، طبیعی‌ترین، آسان‌ترین و موثرترین روش بازیابی موهای از دست رفته ابرو می‌باشد. مردان و زنانی که از طاسی موضعی مو در نواحی ابرو رنج می‌برند، کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل هستند.
عمل پیوند موی ابرو برای مردان و زنان انجام می‌شود. تکنیک‌های مورد استفاده در این عمل در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. توجه به زاویه، جهت و انحنای ابروها از اهمیت بسیاری برخوردار است. اغلب بیمارانی که از ریزش موی ابروهایشان رنج می‌برند، سابقه ارثی دارند. در مورد زنان، برداشتن بیش از اندازه موها و اپیلاسیون نامناسب باعث تنک شدن موهای ابرو می‌شود. بالا رفتن سن نیز یکی از عواملی است که باعث کاهش موی ابرو می‌شود. به طور معمول، رسیدن به سنین 40، 50 و 60 سالگی با نازک شدن موها در نواحی ابرو همراه است.
ابرو یکی از عوامل کلیدی در حفظ تقارن و تناسب صورت است. ابروها چشمان شما را در بر گرفته و زیبایی طبیعی آنها را برجسته می‌سازند. از این رو، هدف اصلی از ترمیم ابرو افزایش تقارن و تناسب آن نسبت به سایر اجزای صورت خواهد بود. ابروهای موزون با افزایش زیبایی ظاهری، عمق بیشتری به چهره شما می‌بخشند.  بهبود تناسب، فرم و انحنای ابروها مستلزم برخورداری از هنر، مهارت جراحی و درک مفاهیم زیبایی و تناسب است.

این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های Smartbeautyguide ‌و American Board Cosmeticsurgery و کتاب‌ Total Regrowth: Natural Hair Restoration for Men نوشته اریک جی مارشال  است.
دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست ، مو و زیبایی  است که در زمینه پوست و مو تبحر دارد. او عضو مدرسین پیوند موی طبیعی انجمن جراحان ایران است. کاشت مو طبیعی‌، کاشت ابروی طبیعی،  تزریق چربی، تریق بوتاکس و پی‌آر‌پی خدماتی است که دکتر پورسعادت حسینی در کلینیک کاشت مو و ابروی خود ارائه می‌کند. برای ارتباط با این شماره‌ تماس حاصل فرمائید: ۰۲۱۸۸۸۰۹۱۸۵

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
نوشین

نوشین

1394-08-17 - 09:33 پاسخ

ممنون سپاسگذارم عالی بود

1394-08-17 - 08:39 پاسخ

سلام عالیه اززحمات شما سپاسگزارم

نادر ولی زاده

نادر ولی زاده

1394-08-16 - 14:57 پاسخ

عالی بود

رز

رز

1394-08-16 - 11:01 پاسخ

1)ممنون از مطالب مفید الو دکتر☺ 2)متاسفانه هرچقدر تلاش میکنم؛نمیتوانم به کانال تلگرامتون Join بشم**

admin

admin

1394-08-16 - 11:01

برای استفاده از کانال تلگرام الو دکتر به لینک زیر مراجعه کنید :

www.alodoctor.ir/articles/details/12926