توضیحات دکتر کامران جلالی در رابطه با پزشکی فرامولکولی

دکتر کامران جلالی؛ دکترای هومیوپاتی:‌ پزشکی فرامولکولی با اصلاح عملکرد نادرست مولکول‌های بدن به وسیله‌ی داروهای فرامولکولی، بیماری‌های بی‌شماری را ریشه‌ای درمان می‌کند. بنابراین پزشک فرامولکولی باید دانش جامعی درباره‌ی پزشکی مولکولی (طب رایج)، داروهای فرامولکولی (طب هومیوپاتی) و طب سنتی داشته باشد.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای هومیوپاتی:

واژۀ «فرامولکولی» مفهومی گیج کننده دارد. همۀ ما با واژۀ «مولکول » آشنا هستیم و می‌دانیم که همه‌ی سلول‌های بدن از مولکول ساخته شده و نیز می‌دانیم که بیماری بر اثر اختلال در عملکرد سلولها به وجود می‌آید؛ بنابراین بطور دقیق‌تر بیماری نتیجه‌ی اختلال در عملکرد مولکول است. طب رایج با استفاده از شیمیِ مولکولی، داروهایی را برای اصلاح تغییرات بیمارگونه می‌سازد و در درمان از آنها استفاده می‌کند؛ به همین دلیل آن را “پزشکی مولکولی” می‌نامند. پزشکی فرامولکولی که از قوانین شیمی فرامولکولی با بیش از 60 سال قدمت استفاده می‌کند، سعی دارد تا با استفاده از نیروهای بین مولکولی اختلال عملکرد مولکول‌ها را اصلاح کند. به عبارت دیگر، پزشکی فرامولکولی با اصلاح عملکرد نادرست مولکول‌های بدن به وسیله‌ی داروهای فرامولکولی، بیماری‌های بی‌شماری را ریشه‌ای درمان می‌کند. بنابراین پزشک فرامولکولی باید دانش جامعی درباره‌ی پزشکی مولکولی (طب رایج)، داروهای فرامولکولی (طب هومیوپاتی) و طب سنتی داشته باشد. هرکدام از این علوم جایگاه ویژه‌ای دارد. تشخیص بیماری‌ها با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته‌ی طب رایج صورت می‌گیرد، از داروهای فرامولکولی به عنوان ابزار درمانی استفاده می‌شود و برای حفظ تندرستی از طب سنتی در راستای شناخت طبیعت فرد، مواد غذایی و نیروهای مؤثر بر حفظ سلامتی استفاده می‌شود.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای هومیوپاتی:


فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران در اسفندماه 1375 است، مطالعه و تحصیل هومیوپاتی از سال 1372 تا 1375 زیر نظر دکتر مسعود ناصری گذرانده است. دکتر جلالی دارای درجه علمی دیپلمای هومیوپاتی از مرکز علوم هومیوپاتی، دانشگاه ارومیه است وی عضو انجمن هومیوپاتی ایران  و عضویت در مجمع بین المللی پزشکی هومیوپاتی (LMHI) را دارد.  همچنین بیش از 17 سال سابقه فعالیت جدی در زمینه هومیوپاتی و فرامولکولی و بیش از پانزده هزار بیمار  را در این زمینه درمان کرده است. مدرک دکترای تخصصی هومیوپاتی و فوق دکترای طب هومیوپاتی را با ارائه اثبات داروی سوپر پلی کرست Nat-sep برای نخستین بار در دنیا دریافت کرد. 

برای ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122800705

02122800703 

02122800704

آدرس:

پاسداران، میدان نوبنیاد، انتهای شمالی لنگری، مجتمع اقدسیه (پلاک 48)، طبقه 5، واحد 4

وب سایت

انقلابی تازه در درمان ریزش مو و ساییدگی مفاصل (آرتروز) به قلم دکتر کامران جلالی

درمان بیماری‌ها در پزشکی فرامولکولی به قلم دکتر کامران جلالی

پرسش شما و پاسخ دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
عبدالله

عبدالله

1395-05-05 - 05:20 پاسخ

جناب دکتر با فردی که به ناحق به زن پاکدامنش تهمت میزنه واو رابدون لباس مسکن اواره خونه های مردم میکنه حتیتی دریغ میکنه ازدادن عروسک دختر زیبایش وپسر مودب ومهربانش که دست پرورده همین مادرست افسرده میکنه ایا علم شما قادر به درمان چنین مردی است او که دنیا را همیشگی می بیند وخدا را فرامموش کرده

jafarbahaj

jafarbahaj

1394-08-19 - 10:57 پاسخ

خداوند متعال تمام کسانی را که برای رفاه انسانها تلاش میکنند عمری با خیر برکت عنایت فرماید