دختر باشه یا پسر؟

رزیتا اشتری
طب سنتی به شما می گوید چطور جنسیت جنین خود را تعیین کنید!وقتی زوجی خبردار می شوند که بچه در راه دارند اولین مسئله ای که برایشان اهمیت دارد سلامتی جنین است، اما ممکن است برخی از افراد بنا به دلایلی بخواهند جنسیت جنین خود را تعیین کنند.

وقتی زوجی خبردار می شوند که بچه در راه دارند اولین مسئله ای که برایشان اهمیت دارد سلامتی جنین است، اما ممکن است برخی از افراد بنا به دلایلی بخواهند جنسیت جنین خود را تعیین کنند. 

دکتر عباسیان متخصص طب سنتی برای تعیین جنسیت به سیب سبز می گوید: اگر فرزند پسر می خواهید باید به سراغ خوراکی هایی بروید که طبع گرمی دارند؛  مثل انجیر، تره، گردو، روغن کنجد و …. اما برای دختردار شدن باید طبع سرد را انتخاب کرد از جمله انار، پرتقال، پنیر و … .

به گزارش الو دکتر از مجله سیب سبز دکتر عباسیان به خوانندگان هشدار داد: ” در طب سنتی توصیه می شود که مصرف گیاهان دارویی و اغلب عرقیات مثل سایر داروها (داروهای شیمیایی) در اوایل بارداری به خصوص در هنگام مقاربت مصرف نشوند. به این دلیل که ممکن است روی رشد جنین تاثیر منفی بگذارند.”

 دکتر عباسیان معتقد است همه چیز دست خداست و فقط اوست که می تواند جنسیت جنین را مشخص کند او درادامه به سیب سبز می گوید::” . خدا در سوره شوراء در  مورد دختر یا پسر شدن جنین فرموده است : (لِلّٰهِ مُلْکُ اَلسَّمٰاوٰاتِ وَ اَلْأَرْضِ یَخْلُقُ مٰا یَشٰاءُ یَهَبُ لِمَنْ یَشٰاءُ إِنٰاثاً وَ یَهَبُ لِمَنْ یَشٰاءُ اَلذُّکُورَ ﴿۴۹ : فرمانروایى [مطلق ] آسمانها و زمین از آن خداست؛ هر چه بخواهد مى آفریند؛ به هر کس بخواهد فرزند دختر و به هر کس بخواهد فرزند پسر مى دهد. در واقع این حکمت خدا است که فرزند از چه جنسی باشد.”

ادامه این مطلب را می توانید درشماره 145 سیب سبز بخوانید و از باید و نباید های بیشتری برای تعیین جنسیت جنین خود در این زمینه آگاه شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ