عملکرد و خدمات دستگاه مونالیزا تاچ

گروه پزشکان سورنا: هنگام استفاده از لیزر مونالیزا تاچ، لیزر CO2 به آرامی بر روی دیواره های واژن که از طریق یک اسکنر خاص کار می کند و زخم های بسیار کوچک غیر قابل تشخیص در این ناحیه ایجاد می کند که برای شروع فرآیند ( تولید کولاژن جدید) و تنظیم و متعادل سازی مجدد مواد تشکیل دهنده غشای واژن لازم و ضروری است.

گروه پزشکان سورنا:

هنگام استفاده از لیزر مونالیزا تاچ، لیزر CO2 به آرامی بر روی دیواره های واژن که از طریق یک اسکنر خاص کار می کند و زخم های بسیار کوچک غیر قابل تشخیص در این ناحیه ایجاد می کند که برای شروع فرآیند (تولید کولاژن جدید) و تنظیم و متعادل سازی مجدد مواد تشکیل دهنده غشای واژن لازم و ضروری است.

بنابراین عملکرد لیزر در این حالت امن و بدون درد است و می تواند عملکرد صحیح ساختار های ادراری و تناسلی را دوباره فعال و ایجاد کند و بطور همزمان علائم مربوط به عملکرد نامناسب سیستم ادرار را بهبود بخشد (بی اختیاری معمول ادرار به خاطر فشار و استرس). با استفاده از این روش درمانی فرآیند تولید مجدد بافت در طول چند هفته آغاز می شود، اما تحریک تولید کولاژن جدید و بهبود بیشتر اندام تناسلی را می توان حتی پس از اولین جلسه درمانی نیز بطور مشخص مشاهده کرد.

لیزر مونالیزا تنها روش لیزر اثبات شده است که نه تنها نتایج بالینی بلکه مطالعات و مقالات ساختاری و پاتولوژی (بافتی) نیز آن را تایید می کنند.

دستگاه مونا لیزا تاچ تنها برند معتبر در دنیاست که در بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی از آن استفاده می شود این دستگاه جز کاملترین و بی نظیر ترین لیزر دنیا می باشد که فیلد پزشکی زنان را متحول کرده ، و در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و نتایج درخشانی را به دنبال داشته است و مفتخر به دریافت تایید های پزشکی از جمله FDA  آمریکا ،CE  اروپا و  وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران می باشد. اثرات درمانی این دستگاه در دنیا به ثبت رسیده است که بصورت مستند و مقاله موجود است.

گروه پزشکان سورنا: در زمینه زیباسازی واژن، بالا بردن میل جنسی، تنگی واژن، روشن سازی واژن، کوچک کردن لبهای دستگاه تناسلی، درمان خشکی واژن، درمان خارش و سوزش واژن، درمان افتادگی مثانه و نشت و بی‌اختیاری ادار فعالیت دارد. در این مرکز پزشکی از دستگاه پیشرفته مونالیزا تاچ استفاده می‌شود. لیزر مونالیزا تاچ امروزه یکی از موثر‌ترین روش‌های درمانی غیر‌جراحی و بدون نیاز به دارو است که برای پیشگیری و درمان از آن استفاده می‌شود.

شما می توانید جهت تماس با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122130948

02122130949

09355905096

آدرس: سعادت آباد- میدان سرو- خیابان بخشایش- جنب بیمارستان عرفان- کوچه 17- پلاک 54- برج عرفان- طبقه اول- واحد 109

وب سایت: sorenaclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
اصغر

اصغر

1394-09-15 - 19:05 پاسخ

ببخشید برای افتادگی مثانه همسرم باید چیکار کنیم

admin

admin

1394-09-15 - 19:05


جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .