مبارزه با آنفولانزا با برقراری رابطه جنسی

maryam01
رابطه‌ی جنسی نه تنها باعث نزدیک‌تر شدن شما به شریکتان می‌شود، بلکه به تقویت وضعیت فکری و جسمی شما هم کمک می‌کند. در اینجا به نکاتی درباره‌ی فواید رابطه‌ی جنسی اشاره می‌کنیم.

رابطه‌ی جنسی نه تنها باعث نزدیک‌تر شدن شما به شریکتان می‌شود، بلکه به تقویت وضعیت فکری و جسمی شما هم کمک می‌کند. در اینجا به نکاتی درباره‌ی فواید رابطه‌ی جنسی اشاره می‌کنیم.
۱.از بین رفتن استرس و فشار
اگر برای قرار ملاقات فردا دچار اضطراب و ترس هستید، با شریک زندگیتان رابطه‌ی جنسی برقرار کنید. تحقیقات نشان می‌دهد رابطه‌ی جنسی حداقل یک بار و آن هم دو هفته مانده به یک سخنرانی توأم با استرس باعث می‌شود که بهتر بتوانید با آن روبرو شوید.
۲.خوابیدن با سر و صدای بیشتر
شاید برایتان رؤیایی باشد که یک رابطه‌ی جنسی خوب چقدر کمکتان می‌کند تا بعد از آن راحت بخوابید. این مسئله به خاطر آن است که میزان تولید اندورفین شما زیاد شده و باعث آرام شدن ذهن و عضلاتتان می‌شود. رسیدن به ارگاسم هم باعث افزایش هورمون پرولاکتین می‌شود که هنگام خواب میزان ترشح آن بالا می‌رود.
۳.از بین رفتن درد
ترشح هورمون‌هایی که طی ارگاسم در بدن پخش می‌شوند می‌تواند بسیاری از دردهای آزاردهنده را از بین ببرد، چه کمردرد باشد یا سردرد. تحقیقات نشان می‌دهد که اندورفین منتشرشده طی ارگاسم درست شبیه مورفین بوده و باعث کاهش درد می‌شود.
۴.مبارزه با آنفولانزا
محققان دریافته‌اند افرادی که هفته‌ای یک یا دو بار رابطه‌ی جنسی دارند نسبت به افرادی که ندارند، حدود ۳۰ درصد، پادتنی به نام ایمنوگلوبین A در بدنشان بیشتر است. این پادتن‌ها نخستین خط دفاعی شما در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا محسوب می‌شوند.
۵.اسپرم بیشتر
شاید عجیب باشد، اما محققان می‌گویند زوج‌هایی که دوست دارند بچه‌دار شوند باید قبل از آن دفعات زیادی با هم رابطه‌ی جنسی داشته باشند. تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که دوست دارند بچه‌ی سالم داشته باشند باید پیش از آبستن شدن، بدنشان در تماس با اسپرم مرد قرار بگیرند. این کار باعث کاهش خطر ناباروری و سقط جنین می‌شود.
(منبع: medicinenet)

آیا می دانید بعد از رابطه جنسی نباید آب خورد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ