کاهش وزن سریع با تغییرات جزئی در شیوه زندگی

maryam01
سعی کنید ایده‌ «صفر یا صد» را با چند تغییر جزئی در روال زندگیتان عوض کنید. با انجام این کار نتایج بهتری در کاهش وزن به دست می‌آورید.

شاید این برایتان داستانی آشنا باشد: شما به یک برنامه‌ی رژیمی متعهد شده و قول می‌دهید تا وزن کم کنید. اما خیلی زود، می‌بینید که در محل کار یا کافه نشسته‌اید و دارید کاپ کیک و آب میوه می‌خورید و به راحتی رژیمتان را می‌شکنید. اما راه بهتری هم هست: سعی کنید ایده‌ی «صفر یا صد» را با چند تغییر جزئی در روال زندگیتان عوض کنید. با انجام این کار نتایج بهتری در کاهش وزن به دست می‌آورید.
سفارش در رستوران
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که عادت دارند هفته‌ای چند بار به رستوران بروند. اما با تغییر این برنامه و رساندن آن به یک بار در هفته و سفارش سالاد مرغ به جای یک پُرس پاستا، می‌توانید ظرف یک ماه نزدیک به ۱۰ کیلو وزن کم کنید.
صبحانه‌ای حاوی ۳۰۰ کالری
اگر معمولا صبحانه نمی‌خورید، بهتر است از همین فردا صبح حتما این کار را بکنید. حدود ۳۰۰ کالری از ترکیبات مختلفی از پروتئین و غلات کامل برای خودتان درست کنید. با کره‌ی بادام زمینی طبیعی و کره‌ی سیب برای خودتان یک ساندویچ خوشمزه درست کنید.
کنار گذاشتن برخی عادت‌ها
اگر سیگاری هستید، سعی کنید آن را ترک کنید، بیشتر قدم بزنید و به باشگاه بروید. اگر برای خرید می‌خواهید به مرکز خرید بروید ماشین‌تان را دورتر پارک کنید تا مجبور شوید بیشتر قدم بزنید.
پاکسازی
کابینت‌های آشپزخانه‌تان را از چیپس و پفک و شکلات خالی کنید و آن‌ها را با اسنک‌های کم کالری مانند تخم آفتابگردان برشته یا غلات شکلاتی عوض کنید. 
(منبع: webmd)
چهار مانع مهم کاهش وزن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ