کیم کارداشیانِ باردار در خطر ابتلا به دیابت بارداری

maryam01
خانم کیم کارداشیان چهره‌ی مشهور تلویزیونی می‌گوید پزشکان به او گفته‌اند که احتمال دارد با نزدیک شدن به انتهای سه ماهه‌ی دوم بارداری به بیماری دیابت بارداری مبتلا شود. اما این تنها مشکل او نیست.

خانم کیم کارداشیان چهره‌ی مشهور تلویزیونی می‌گوید پزشکان به او گفته‌اند که احتمال دارد با نزدیک شدن به انتهای سه ماهه‌ی دوم بارداری به بیماری دیابت بارداری مبتلا شود. او می‌گوید: پزشکان به من گفته‌اند که میزان مایعات در جفت٬ بیشتر از حد عادی است که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آن باشد که من دیابت دارم.
اما این تنها مشکل این خانم ۳۴ ساله نبوده و پزشکان به وی گفته‌اند که احتمال دارد در معرض خطر پره اکلامپسی هم باشد. کیم به خاطر این بیماری که به نوعی تهدیدی برای زندگی‌اش محسوب می‌شود بسیار آزرده است٬ چرا که از نشانه‌های این بیماری داشتن فشار خون بالا است و این بیماری زمانی مشخص شد که دخترش «نورث» را باردار بود و به خاطر همین بیماری ناچار شد که زودتر از موعد زایمان کند. او به خانواده‌اش گفته: وقتی دچار پره اکلامپسی می‌شوید٬ همیشه احتمال عود کردن این بیماری وجود دارد.
اما دیابت بارداری چیست؟ این بیماری زمانی رخ می‌دهد که زنی که سابقه‌ی دیابت نداشته٬ در دوران بارداری به آن مبتلا می‌شود. خطر این بیماری در زنان بارداری که در سنین ۳۰ تا ۳۹ سالگی هستند بسیار بیشتر بوده و کیم هم در این بازه‌ی سنی قرار دارد. متأسفانه اکثر زن‌ها خیلی دیر یعنی حدود هفته‌ی ۲۴اُم بارداری درباره‌ی این بیماری اطلاعاتی کسب می‌کنند. هر چند این بیماری علائم بارزی از خود نشان نمی‌دهد٬ اما برخی از زنان طی آن تشنگی مفرط یا تکرر ادرار را تجربه می‌کنند.
(منبع: dailymail)

کیم کارداشیان مبتلا به یک بیماری پوستی لاعلاج است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
احمدی

احمدی

1394-10-22 - 22:01 پاسخ

عالی بود ممنون