با این غذاها در ۲ هفته ۴ کیلو لاغر شوید

maryam01
این عالی نیست که هم بتوانید غذاهای خوشمزه و هیجان انگیز بخورید و هم لاغر شوید؟ اگر مایلید با یک رژیم غذایی مناسب ظرف دو هفته حدود ۴ کیلو وزن کم کنید، پس حتما برنامه‌ی پیشنهادی ما را بخوانید.

این عالی نیست که هم بتوانید غذاهای خوشمزه و هیجان انگیز بخورید و هم لاغر شوید؟ اگر مایلید با یک رژیم غذایی مناسب ظرف دو هفته حدود ۴ کیلو وزن کم کنید، پس حتما برنامه‌ی پیشنهادی ما را بخوانید.
صبحانه
املت کاپرس
۲ عدد تخم مرغ بزرگ را نیمرو کرده و یک قاشق روغن زیتون به آن بیافزایید. هنگام پختن٬ نصف قاشق پنیر موزارلای پودر شده روی آن بریزید و بعد تکه‌های یک گوجه‌ فرنگی تازه را همراه با ادویه‌جات لازم و دلخواهتان به آن اضافه کرده و بعد میل کنید.


خوراک پارفه با ماست گرانولا
حدود ۲۰۰ گرم ماست بدون چربی را با دوسومِ فنجان گرانولا قاطی کرده و نصف فنجان غلات گندم وچند بلوبری به آن اضافه کنید.


ناهار و شام
چیزبرگر بوقلمون با گواکاموله
یک پای بوقلمون را کباب‌پز کرده و برای مزه‌دار شدن نمک و فلفل به آن بیافزایید. آن را روی یک نان گرد درست شده از غلات کامل همراه با یک و نیم قاشق گواکاموله (سس تهیه شده از آووکادو) بریزید و بعد رویش را با پنیر چدار پر کنید٬ سپس روی آن را با دو تکه پیاز قرمز خرد شده و چند تکه گوجه‌ را همراه دوسوم فنجان سبزی سالاد بپوشانید.
لینگوئینی فلفلی با سس پستو
یک و نیم فنجان غلات کامل پخته را با لینگوئینی اسفناج همراه با ۲ قاشق از مایع در حال پخت پاستا و پستوی ریحان مخلوط کرده و یک فنجان از فلفل‌های دلمه‌ای قرمز، زرد و سبز بریده شده را به آن بیافزایید.


سوشی و سالاد
یک تن ماهی و یک عدد آووکاد را با هم مخلوط کرده و یک فنجان سس سویا به آنها بیافزایید. بعد از اضافه کردن کمی سالاد جلبک دریایی می‌توانید آن را میل کنید.
پیتزای گان گلام
به جای درست کردن یک پیتزای بزرگ پر از مخلفات٬ دو پنیر پیتزای متوسط را روی خمیر پیتزا پخش کنید و بعد رویش را با سبزیجات فصلی مورد علاقه‌تان مانند نصف فنجان قارچ‌ و اسفناج تازه و آریوگولا پر کنید.
(منبع: webmd)

سریع ترین راه برای کاهش وزن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ناشناس

ناشناس

1394-08-11 - 12:36 پاسخ

چرا اسم این غذاها همش خارجیه!!!!!