چگونگی بهبود زندگی جنسی زنان با لیزر مونالیزا تاچ

maryam01
گروه پزشکان سورنا: از مونالیزا تاچ برای درمان آتروفی واژن استفاده می‌شود؛ عارضه‌ای که اغلب با یائسگی و نازک شدن دیواره واژن همراه است. این معضل باعث دردناک شدن مقاربت جنسی و اختلال ادراری می‌شود. برآوردهای انجمن یائسگی آمریکای شمالی (NAMS) حاکی از آن است که ۲۰ تا ۴۵ درصد از زنان میانسال و سالخورده دچار آتروفی واژن می‌شوند. آماری که میلیون‌ها نفر از زنان را شامل می‌شود. با این وجود، شمار زیادی از زنانی که از آتروفی واژن رنج می‌برند، به انجام درمان روی می‌آورند.

گروه پزشکان سورنا:

بسیاری از زنان با انجام درمان مونالیزا تاچ به نتایج قابل توجهی دست می‌یابند. این عمل نخستین پروسه درمانی در این زمینه است که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

از مونالیزا تاچ برای درمان آتروفی واژن (خشکی) استفاده می‌شود؛ عارضه‌ای که اغلب با یائسگی و نازک شدن دیواره واژن همراه است. این معضل باعث دردناک شدن مقاربت جنسی و اختلال ادراری می‌شود. برآوردهای انجمن یائسگی آمریکای شمالی (NAMS حاکی از آن است که ۲۰ تا ۴۵ درصد از زنان میانسال و سالخورده دچار آتروفی واژن می‌شوند. آماری که میلیون‌ها نفر از زنان را شامل می‌شود. با این وجود، شمار زیادی از زنانی که از آتروفی واژن رنج می‌برند، به انجام درمان روی می‌آورند.

در پروسه مونالیزا تاچ از یک لیزر کم‌توان برای درمان آتروفی ( تحلیل رفتن و خشک شدن ) واژن استفاده می‌شود. این لیزر با تحریک روند تولید کلاژن در داخل واژن، باعث بازیابی رطوبت و دیواره مخاطی واژن می‌شود. لیزر مورد استفاده در پروسه  مونالیزا تاچ به مانند لیزر درمانی پوست به بیهوشی نیازی ندارد. این فرآیند فاقد عوارض جانبی است و صرفا باعث قرمزی یا تورم در اطراف محل تحت درمان می‌شود.

در حال حاضر، از پروسه درمانی مونالیزا تاچ در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی استفاده می‌شود. پیش از آنکه ایالات متحده به این عرصه وارد شود، این لیزر در ایتالیا مورد آزمایش قرار گرفته بود. نتایج به دست آمده از آزمایشات اولیه حاکی از تاثیر مثبت این پروسه درمانی در رفع مشکلات بیماران بوده است.

یکی از زنانی که از این لیزر استفاده کرده می‌گوید: این روش باعث تغییر زندگی من شده است٬ تا قبل از آن نمی‌توانستم به خوبی با همسرم رابطه‌ی جنسی داشته باشم و حالا این مسئله به راحتی انجام می‌شود.

هرچند ممکن است که فرآیند کاملا وقت‌گیر به نظر برسد٬ اما هر جلسه‌ی آن تنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و نیازی به بیهوش کردن ندارد. از آن بهتر اینکه هیچ دردی نداشته و دوران نقاهتی هم ندارد.

یکی از بیماران از تجربه‌ی انجام این عمل می‌گوید: همه چیز خوب بود. هیچ دردی نداشتم. انگار مثلا دستم را گذاشته بودم روی یک میکروفن و پوستم می‌لرزید٬ یک چنین احساسی داشتم. شما می‌دانید که یک اتفاقی دارد میافتد اما اتفاق ناخوشایندی نیست.

یکی دیگر از کسانی که از این روش استفاده کرده کریستین است که می‌گوید: خیلی جالب بود٬ عمل من فقط 15 دقیقه طول کشید. من متوجه شدم که این عمل چقدر برای سلامت من خوب بوده و تأثیر زیادی بر روحیه‌ام داشته است.

تعداد جلسات انجام این روش، در افراد مختلف متفاوت است اما در کل زنان لازم است که سه جلسه از روش مونالیزا تاچ استفاده کنند. پزشکان معتقدند که این روش به زودی در سرتاسر جهان سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد٬ چون می‌بینیم که روز به روز بر تعداد زنانی که در دوران پس از بارداری هستند و دوست دارند این روش را انجام دهند افزوده می‌شود. بیشتر آنها دوست دارند تا با کمک این روش بتوانند پوست و اندامشان مثل دوران پیش از بارداری شود.

گروه پزشکان سورنا: در زمینه زیباسازی واژن، بالا بردن میل جنسی، تنگی واژن، روشن سازی واژن، کوچک کردن لبهای دستگاه تناسلی، درمان خشکی واژن، درمان خارش و سوزش واژن، درمان افتادگی مثانه و نشت و بی‌اختیاری ادار فعالیت دارد. در این مرکز پزشکی از دستگاه پیشرفته مونالیزا تاچ استفاده می‌شود. لیزر مونالیزا تاچ امروزه یکی از موثر‌ترین روش‌های درمانی غیر‌جراحی و بدون نیاز به دارو است که برای پیشگیری و درمان از آن استفاده می‌شود.

شما می توانید جهت تماس با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122130948

02122130949

09355905096

آدرس: سعادت آباد- میدان سرو- خیابان بخشایش- جنب بیمارستان عرفان- کوچه 17- پلاک 54- برج عرفان- طبقه اول- واحد 109

وب سایت: sorenaclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ