آیا زندگی جنسی سالمی دارید؟

maryam01
قطعا یک رابطه کامل فراتر از ارتباط جنسی است، اما آنچه غیر قابل انکار است این است که رابطه جنسی نقش مهمی در تحکیم پیوند میان زوجین دارد.

قطعا یک رابطه کامل فراتر از ارتباط جنسی است، اما آنچه غیر قابل انکار است این است که رابطه جنسی نقش مهمی در تحکیم پیوند میان زوجین دارد. بسیاری از افراد به یک عشق افسانه‌ای فکر می‌کنند، اما این رویا برای همه محقق نمی‌شود. بسیاری از افراد بدون توجه به اصل رابطه صرفا به روابط جنسی ناسالم روی می‌آورند. سلامت جنسی با سلامت رابطه مترادف است. این سلامتی مستلزم آن است که زوجین به طور متقابل به هم احترام بگذارند و محدودیت‌های جنسی یکدیگر را بپذیرند. هر چیزی خارج از این محدوده به عنوان یک ارتباط ناسالم در نظر گرفته می‌شود.
۱. رابطه باید دوست‌داشتنی باشد
نتیجه مهم نیست. چه کسل باشید و چه شاد و سر زنده، ارتباط جنسی باعث بهبود خلق و خو و لذت بردن از زمانی می‌شود که با شریک جنسی‌تان می‌گذرانید.
۲. زوجین باید به محدودیت‌های جنسی یکدیگر احترام بگذارند
در این شرایط طرفین از خواسته‌های یکدیگر در طول ارتباط جنسی آگاه خواهند بود. این امر باعث می‌شود که به محدودیت‌های یکدیگر احترام بگذارند. در این شرایط، زوجین همدیگر را برای ارضای تمایلات شخصی‌شان تحت فشار قرار نمی‌دهند.
۳. زوجین باید به نحوی عمل کنند که دیگری احساس راحتی کند
رابطه جنسی در طول رابطه به یک امر طبیعی بدل می‌‌شود و شما را از قید و بندهای یک ارتباط نزدیک می‌رهاند. در این شرایط، طرفین آنقدر احساس قدرت می‌کنند که تمایلات خود را با هم در میان می‌گذارند.
۴. زوجین باید آماده اعمال تغییرات باشند
در صورتی که طرفین تمایلی به ایجاد یک ارتباط تقلیدی نداشته باشند، باید خود را آماده اعمال تغییرات کنند. زوجین باید آنقدر به هم نزدیک باشند که در صورت مواجهه با شرایط ناخوشایند سریعا تغییرشان دهند.
(منبع: webmd)

راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ