چگونه به افزایش میل جنسی همسرتان کمک کنید؟

maryam01
عوامل بسیاری بر میل جنسی اثر می‌گذارند؛ از دست دادن آب بدن، خواب ناکافی، عدم تعادل هورمونی، استرس در محل کار و اضطراب به هنگام انجام وظایف از جمله عواملی هستند که باعث کاهش میل جنسی می‌شوند.

عوامل بسیاری بر میل جنسی اثر می‌گذارند؛ از دست دادن آب بدن، خواب ناکافی، عدم تعادل هورمونی، استرس در محل کار و اضطراب به هنگام انجام وظایف از جمله عواملی هستند که باعث کاهش میل جنسی می‌شوند. علاوه‌براین، نقش فشارهای روانی و فیزیولوژیکی نیز قابل توجه است. مردان به طور کلی چنین تصور می‌کنند که ذاتا در انجام تمام امور کفایت دارند. به زعم مردان، عملکرد بد در انجام امور گویای ویژگی‌های شخصیتی آنها خواهد بود.
البته، تنظیم میل جنسی شریک زندگی به آسانی تنظیم میل جنسی خود نیست. اما این بدان معنا نیست که در حاشیه بنشینید و بگذارید او با مشکلش دست‌وپنجه نرم کند. روش‌های بسیاری جهت تنظیم میل جنسی شریک جنسی‌تان وجود دارد که می‌توانید از آنها کمک بگیرید.
به شریک جنسی‌تان فرصت بدهید
به گفته کت ون کرک، متخصص امور جنسی، زن و شوهر از امیال جنسی متفاوتی برخوردارند. زوجین در روابط خود همیشه به نقطه‌ای می‌رسند که در آن میل جنسی‌شان به شکل قابل توجهی تغییر پیدا می‌کند. اما این مشکل نباید بحرانی در نظر گرفته شود. به عبارت دیگر، تغییر میل جنسی به طور معمول یک روند طبیعی است که چندان جای نگرانی ندارد.
ون کرک معتقد است قبل از هر چیزی باید به عوامل به ظاهر نامرتبط توجه کرد. برخی از افراد به علت استرس در محل کار و فشارهای ناشی از شکست تیم ورزشی مورد علاقه خود آسیب می‌بینند. این عوامل بر خلق و خوی افراد اثر می‌گذارند؛ اما این تاثیر در اغلب موارد موقتی است. پیش از آنکه نگرانی‌های خود را با کسی در میان بگذارید، یک یا دو هفته به شریک‌تان فرصت دهید.
(منبع: medicinenet)

داروی مثل ویاگرا برای افزایش میل جنسی زنان وجود دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ